English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کمک۴۰۰میلیونی نمازگزان‌مسجدگرمی برای آزادی‌زندانیان‌غیرعمد

به مناسبت ماه مبارک رمضان نمازگزاران مسجد جامع شهرستان گرمی در همایش گلریزانی مبلغی در حدود 400 میلیون ریال برای امر آزادی زندانیان نیازمند اهدا کردند.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، در این مراسم که با حضور  مدیرعامل و کارکنان ستاددیه شعبه استان و جمعی از مسؤلان دستگاهای اجرایی استان برگزار شد، یکی از خیرین با اهدای قطعه زمین زراعی خود به متراژ ۵۰۰۰ مترمربع به عنوان اولین نیکوکار در این امر خیر شرکت کرد.

در ادامه این مراسم جانشین رییس دادگستری شهرستان گرمی در سخنانی گفت: کمک به زندانیانی که به دلیل محکومیت‌های غیرعمد به زندان افتاده‌اند و توان پرداخت بدهی خود را ندارند، بر عهده تک‌تک همسایگان و هم استانی‌های اوست.

مهدوی‌راد ادامه داد: این یک وظیفه برای ما و دولت است که به این افراد آسیب پذیر کمک کنیم تا از زندان رهایی یابند.

وی با بیان اینکه وقتی سرپرست خانواده‌ای وارد زندان می‌شود خانواده او بیش از هر موعد دیگری در معرض صدمات غیر قابل جبران اجتماعی قرار می‌گیرند، گفت: کسانی  هستند که  از این فرصت‌ها برای اجرای مقاصد سوء خودشان بهره می‌برند که در نهایت آسیب آن نیز گریبانگیر جامعه و خود ما خواهد شد.

مدیرعامل ستاد دیه شعبه استان اردبیل نیز با تقدیر از همکاری همیشگی خیران این شهرستان گفت: سال گذشته این ستاد مرمدم نهاد افتخار داشت با همین مسادعت‌های مردمی زمینه آزادی ۳۵ تن از مددجویان جرایم غیر عمد را با مبلغ بدهی ۵ میلیارد و ۶۴۸میلیون ریالی فراهم کرده و این محکومان را  از زندان گرمی آزاد کند.

انزابی اظهار کرد: در حال حاضر ۵۵ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد در زندان گرمی محبوس هستند که مبلغ محکومیت آنها بالغ بر ۳۰میلیارد ریال است که با همت شما خیرین و تلاشهای ستاددیه و کشور امیدواریم این افراددر آینده‌ای زنزدیک از بند حبس رهایی پیدا کنند.

وی با اشاره به عملکرد ستاددیه شعبه این استان گفت: در سال ۹۳ستاد دیه باهمکاری نیکوکاران ۳۱۸ تن از محکومان جرائم غیرعمد و غیرکلاهبرداری استان که ۷ تن از این افراد را بانوان تشکیل می‌دادند از زندان استخلاص یافتند که ستاد برای آزادی آنها اعتباری معادل ۱۵۱ میلیارد و ۷۷۷ میلیون ریال پرداخت کرده است.

z3

z2

۸ تیر ۱۳۹۴ ۱۰:۵۶
تعداد کلیک: ۲,۰۰۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.