English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزاری گلریزان زندانیان غیرعمد در ۱۶ نقطه استان فارس

مدیرعامل ستاد دیه شعبه استان فارس گفت: با همت نیکوکاران ماه مبارک رمضان در 16 نقطه این استان میزبان همایش گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد هستیم.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، سید رضا اسکندری در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: ستاد دیه استان از سال 81 فعالیت خود را آغاز و تاکنون بیش از 6 هزار و 420 مددجوی واجد شرایط را از بند حبس رهایی بخشیده است.

وی در خصوص نوع محکومیت این افراد اظهار کرد: 2 هزار و 729 نفر بدلیل محکومیت در پرداخت دیه و 3 هزار و 691 نفر با بدهی مالی ناشی از صدور چک، مهریه و نفقه از زندان‌های سطح این استان آزاد شدند که 150 نفر زن و بیش از 6 هزار نفر این افراد را مرد شامل می‌شوند.

اسکندری با بیان اینکه نزدیک به یک هزار نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در زندان‌های استان فارس نگهداری می‌شوند تصریح کرد: بدهی این زندانیان بیش از 2 هزار و 153 میلیارد ریال می‌باشد که امیدواریم با مبالغ جمع آوری شده در گلریزان‌های سال جاری بیشتر این واجدین شرایط کمک از حبی استخلاص یابند.

وی با اشاره به عملکرد این ستاد در آزادی 565 نفری زندانیان غیرعمد استان در سال 93، گفت: جمع کل بدهی این افراد بیش از 86 میلیارد تومان بود که 58 میلیارد تومان از این بدهی توسط شورای حل اختلاف مستقر در ستاد دیه شعبه استان از سوی شکات گذشت رضایتمندانه اخذ شده است.

اسکندری افزود: پیش‌بینی می‌شود امسال در جشن گلریزان سراسر استان فارس بیش از 30 میلیارد ریال جمع‌آوری شود که با این رقم و با توجه به نوع محکومیت و میزان بدهی پرونده‌های مفتوح در این ستاد امید است زمینه آزادی نزدیک به 500 نفر از جمعیت محکومان غیرعمد این استان فراهم شود.

۸ تیر ۱۳۹۴ ۰۹:۲۷
تعداد کلیک: ۲,۱۴۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.