English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

خیریه جانثاران اباعبدالله آزادی 18 زندانی غیرعمد را تعهد کرد

به مناسبت ایام مبارک ماه رمضان، اعضای خیریه جانثاران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) آزادی 18 نفر از زندانیان را تعهد کردند .

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، اعضای موسسه جانثاران حضرت اباعبداله الحسین (ع) شهر تبریز با حضور در ستاددیه شعبه استان آذربایجان شرقی ضمن بررسی پرونده برخی از مددجویان واجد شرایط، آزادی 18 نفر را از این زندانیان را مبلغ بدهی 180 میلیون تومان متعهد شدند.

سیفعلی نامور مدیرعامل جمعیت خیریه جانثاران حضرت اباعبدالحسین (ع) با اعلام این خبر افزود: خیرین این موسسه همواره در سالهای گذشته در امر آزادی زندانیان جرایم غیرعمد همکاری خوبی را با ستاد دیه داشته‌اند که در این ماه مبارک نیز سطح این همکاری‌ها به جهت کمیت مددجویان آزاد شده بیشتر هم شده است.

در ادامه این جلسه مدیرعامل ستاددیه استان آذربایجان شرقی با تقدیر از این اقدام انسانی اظهار کرد: طبق فرمایش این هفته امام جمعه تبریز کمک به آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد در واقع نشانه‌ای از تاسی به حضرت امام حسن مجتبی (ع) است.

حجت‌الاسلام محرمی، ادامه داد: حضرت آیت الله آل‌هاشم در خطبه دوم نماز جمعه این هفته خودشان ضمن دعوت از حضور حداکثری مردم در جهت آزادی محکومان نیازمند و آبرومند تصریح داشتند مومنین لازم است با نیت خالص و اعتقاد دینی نسبت به برطرف نمودن غصه برادران دینی و خانواده‌های که به دلیل جرایم غیرعمد سرپرست آنها راهی زندان شده اهتمام ورزند.

۶ تیر ۱۳۹۴ ۱۱:۰۵
تعداد کلیک: ۲,۰۷۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.