English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

مشارکت بالای اصناف و بازاریان تبریزی در جشن گلریزان

دوازدهمین همایش جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد شهر تبریز در سال جاری، با حضور پررنگ اصناف و بازاریان رنگ و بوی دیگری داشت.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، مدیرعامل ستاد دیه در ابتدای این همایش، کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد را کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد را کمک به سلامت اجتماعی دانست و اظهار کرد: در حقیقت با کمک به آزادی زندانیان و آزادی او از زندان سنگینی بار بسیاری از مشکلات از دوش سایر نهادها حمایتی برداشته می‌شود که این امر خود به خود به سلامت اجتماعی و ارتقاء سطح رضایتمندی زندگی و نشاط اجتماعی می‌انجامد .

حجت‌الاسلام محرمی افزود: مجموعه خادمین ستاد دیه در حقیقت برخواسته از جمع بازاریان و اصناف خیّری است که همه سالهای پای ثابت این مراسم معنوی بوده و مشارکت جدی در بحث آزادی محکومان نیازمند را یک دغدغه و یک تعهد شرعی برای خود می‌دانند.

در ادامه این همایش رییس اتاق اصناف از روسای اتحادیه ها و اصناف و بازاریان خواست تا ضمن جمع آوری کمک‌های نوع دوستانه خود با تبلیغ ، زمینه حضور موثر و فعال همه تاجران را در جشن گلریزان امسال مهیا نمایند .

سید حبیب هاشمی، با بیان اینکه اصناف و بازاریان همواره در امورات خیر و تقویت موسسات خیریه و دستگیری از نیازمندان پیش قدم بوده‌اند، اظهار کرد: هر چند امسال وضعیت بازار و شرایط اقتصادی در حد مطلوبی نیست اما بازاریان بار دیگر با نیّت الهی و خالصانه و  به قصد دستگیری از نیازمندان و آزادی محکومان غیرعمد بیش از سال‌های قبل در این امر امر مبادرت کرده و همکاری خواهند داشت.

z2

۶ تیر ۱۳۹۴ ۱۲:۴۶
تعداد کلیک: ۲,۱۹۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.