English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

ستاددیه مددرسان نیازمندان واقعی جامعه است

امام جمعه موقت اهواز با تقدیر از اقدامات انساندوستانه ستاددیه گفت: افتخار ستاد مردم نهاد دیه این است که مددرسان صادق نیازمندان واقعی جامعه است.

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، مدیرعامل ستاد دیه شعبه استان خوزستان در دیدار  با امام جمعه موقت اهواز ضمن تشریح برنامه های این نهاد مردمی در طول ماه مبارک رمضان و تبیین ضرورت جلب مشارکت مردمی در راستای آزادسازی مددجویان جرائم غیرعمد، گفت: آسیب‌های بسیاری خانواده زندانیان غیر عمد را تهدید می‌کند که ضرورت دارد به دلیل عدم توانایی مالی این افراد خیرین و مسولان وارد این میدان خیر شوند.

حجت‌الاسلام هاشم‌نیا ادامه داد:  ظرفیت علما در مساجد و همچنین خطبه های نماز جمعه در جهت تشویق خیرین و فرهنگ سازی و پیشگیری از ورود ناخواسته افراد به زندان بسیار تاثیر گزار بوده و امید است با عنایت به این مهم ائمه جمعه و جمائت بیش از گذشته ساعی این ستاد در بحث پیشگیری باشند.

در ادامه امام جمعه موقت اهواز ضمن تشکر از فعالیت‌های خداپسندانه ستاد دیه، اظهار کرد: خدمت به بندگان خدا یکی از بزرگترین توفیقات الهی است که خداوند نصیب عوانل پرتلاش این ستاد کرده است لذا باید قدردادن آن بود.

حجت‌الاسلام حاجتی تاکید کرد: قطعا هر آنچه در توان داریم به مددتان خواهیم آمد و تا بتوانیم درکنار اعضای این ستاد، گره از کار این بندگان خوب خدا باز کنیم.

۶ تیر ۱۳۹۴ ۱۳:۲۹
تعداد کلیک: ۲,۲۳۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.