English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

7 نفر از زندانیان قزوین به با کمک خیران به آغوش خانواده بازگشتند

با کمک90 میلیون ریالی یک خیر قزوینی، هفت نفر از زندانیان بدهکار از زندان مرکزی قزوین آزاد و به آغوش گرم خانواده‌های خود بازگشتند.

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، محمود ترابی رئیس زندان مرکزی قزوین در جمع خبرنگاران اظهارداشت: با تلاش و پیگیری مددکاران اجتماعی زندان مرکزی و کمک خیر نیکوکار، هفت نفر از زندانیان نیازمند آزاد شدند.

وی اظهار داشت: ترویج فرهنگ نوع دوستی، ایثار و گذشت از سفارشات دین مبین اسلام است و کسی که این کار خداپسندانه را انجام می دهد به رسالت انسانی وشرعی خود عمل می کند.

ترابی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری این سنت در استان شکل گرفته است، گفت:در این اقدام معنوی که تعدادی از نیکوکاران ملائک‌کردار زمینه آزادی چندین نفر از هموطنان را فراهم می‌کنند به لطف خدا بیشتر شده است .

ترابی افزود: حضور سرپرست خانواده در زندان دارای تبعاتی است و باید همه تلاش کنیم تازمینه بازگشت زندانیان به کانون خانواده فراهم شود.

سرپرست زندان مرکزی قزوین از خیرین خواست با مشارکت در این امر خداپسندانه زمینه آزادی و رهایی مددجویان نیازمند را فراهم آورند.

۱۷ شهریور ۱۳۹۳ ۱۱:۵۳
تعداد کلیک: ۲,۵۴۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 5.0  (1 رای)
  • م.ع
  • ۹ تیر ۱۳۹۶ ۰۱:۱۹
  • 5
  • 0
    0

با سلام و درود بی پایان بر محمد مصطفی و خاندان پاکش هرگاه مسلمانی به خاطر بدهی مالی در زندان باشد و واقعا معسر و قادر به پرداخت نباشد در دین اسلام ماندن او در زندان صراحتن حرام است حرام.......... صلوات الله علیه و آله من یه زندانی معسر که متاهل میباشم
و حاکم نیز از معسر بودنم کاملا مطلع میباشد.سلام به رهبر معظم


امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.