English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

همه شهرستان‌های استان یزد میزبان جشن گلریزان خواهند بود

مدیرعامل ستاددیه شعبه یزد گفت: تا پایان ماه مبارک رمضان همه شهرستان‌های این استان میزبان جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد خواهند بود.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، اسلام افشون با تقدیر از حمایت‎‌های همیشگی خیرین در جهت برگزاری باشکوه همایش‌های گلریزان آزادی در این استان افزود: با برنامه‌ریزی صورت گرفته مراسم شهرستان‌های اردکان دوشنبه ۸ تیر ماه، یزد سه شنبه ۹ تیر ماه، ابرکوه چهاردهم ماه مبارک رمضان، میبد شنبه ۲۰ تیر برگزار و جدول زمانبدی و مکان برگزاری دیگر شهرستان‌های استان نیز ظرف چند روز آینده اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به عملکرد این نهاد مردمی در برگزاری گلریزان سال گذشته اظهار کرد: در سال جاری بر اساس نقاط ضعف و قوت مراسم سال 93 برنامه‌ای پویا را تدارک دیده‌ایم تا بتوانیم ضمن فرهنگ‌سازی برای خیل حاضران در این محافل معنوی بتوانیم بیشترین میزان کمک‌های مردمی را نیز دریافت کنیم.

 مدیرعامل ستاددیه شعبه این استان ادامه داد: جمعیت ۱۱۱ نفری زندانیان غیر عمد یزدی برای استخلاص از حبس مبلغی معادل ۱۰۰ میلیار ریال نیاز دارند که امید است در ماه مهمانی خدا ضمن همکاری شکات در گذشت رضایتمندانه از بخشی از این مبالغ و نیز مساعدت خیرین تعداد زیادی از این افراد را از بند زندان رهایی بخشیم.

وی با اعلام آمار تفکیکی مددجویان تحت حمایت این ستاد گفت: در حال حاضر ۳۹ نفر به علت تصادفات رانندگی، ۴۹ نفر به دلیل محکومیت‌های ناشی از صدور چک و جرائم مالی و ۳۰ نفر نیز به دلیل عدم توانایی در پرداخت مهریه در زندان‌های استان به سرمی‌برند.

اسلام افشون در خصوص مراسم اصلی این استان گفت: تاریخ برگزاری جشن گلریزان شهرستان یزد ۹ تیر ماه برابر با ۱۳ رمضان که همچون سال گذشته در سالن شهید عباسپور برق منطقه‌ای استان یزد برگزار خواهد شد.

۳ تیر ۱۳۹۴ ۱۰:۱۴
تعداد کلیک: ۲,۳۳۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.