English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

جشن گلریزان ویژه هفته قوه قضائیه برگزار می‌شود

گلریزان دیه هفته قوه
دبیر ستاد بزرگداشت برنامه‎های هفته قوه قضاییه در سیستان و بلوچستان از برگزاری جشن گلریزان و آزادی زندانیان و محکومین مالی غیرعمد در سومین روز از هفته قوه قضاییه در این استان خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، حجت‌الاسلام غلامرضا نجفی در جمع خبرنگاران در تشریح برنامه‌های هفته قوه قضاییه گفت: در نخستین روز از هفته قوه قضاییه که به عنوان قوه قضاییه، ترویج فرهنگ حقوقی و قضایی نامگذاری شده، مسئولان دستگاه قضایی استان با نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان دیدار کردند.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه کتاب، توزیع بروشورهای مختلف حقوقی در راستای ارتقای سطح آگاهی مردم، آغاز مسابقات ورزشی جام عدالت نیز از مهم‌ترین برنامه‌های قوه قضاییه در استان خواهد بود.

معاون فرهنگی دادگستری کل استان سیستان و بلوچستان با اشاره به شعار دومین روز هفته قوه قضاییه که با عنوان «قوه قضاییه، قانون‌مداری و استقلال قضایی» اظهار کرد: دیدار مردمی رئیس کل دادگستری استان و برگزاری نشست شورای قضایی از مهم‌ترین برنامه‌های دومین روز هفته قوه قضاییه خواهد بود.

وی ادامه داد: همچنین در هفته قوه قضاییه برنامه‌ریزی شده تا مسئولان دستگاه قضایی در روزهای مختلف هفته با بازدید از زندان مرکزی زاهدان، بند نسوان و کانون اصلاح و تربیت در راستای حل مشکلات زندانیان تلاش کنند.

نجفی از برگزاری جشن گلریزان و آزادی زندانیان و محکومین مالی غیرعمد در سومین روز هفته قوه قضاییه خبر داد و افزود: در چهارمین روز از گرامیداشت این هفته نیز برگزاری محفل انس با قرآن کریم، دیدار قضات و اعضای شورای قضایی استان با خانواده شهید نوری، غبار‌روبی از مزار شهدا و نیز مراسم تجلیل از کارمندان نمونه برنامه‌ریزی شده است.

وی با اشاره به نامگذاری چهارمین روز از هفته قوه قضاییه با عنوان « گسترش فرهنگ صلح و سازش » گفت: توزیع بروشورهای مرتبط با این عنوان در نماز جمعه و تشریح برنامه‌های معاونت شوراهای حل اختلاف از مهم‌ترین برنامه‌های این روز می‌باشد.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه در سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: مسئولان دستگاه قضایی استان در آخرین روز از هفته قوه قضاییه که «قوه قضاییه، دولت و ملت، همدلی و همزبانی» نامگذاری شده در همایش قوه قضاییه با حضور سران قوا در تهران شرکت خواهند کرد.

۲ تیر ۱۳۹۴ ۰۸:۴۳
تعداد کلیک: ۲,۳۹۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.