English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

استان فارس رتبه‌دار اخذ گشت رضایتمندانه از شکات است

مدیرعامل ستاد دیه فارس در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر شیراز گفت: استان فارس در اخذ گذشت رضایتمندانه از شکات رتبه نخست کشوری را به خود اختصاص داده است.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، در این دیدار سید رضا اسکندری ضمن ارائه عملکرد ستاد دیه فارس را در سال 93 گفت: با حمایت مردمی در نیمه ماه رمضان همزمان با میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) در 16 نقطه استان بصورت همزمان مراسم گلریزان آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد برگزار می شود.

وی به تشکیل و برگزاری کمیته های جهت هماهنگی با مسولین و هنرمندان و ورزشکاران نسبت به برگزاری با شکوه ترگلریزان اشاره کرد و افزود: با توجه به تعداد قریب 1000 نفر زندانی محبوس در زندانهای استان با بدهی بالغ به 2153 میلیارد حضور دارند که امید است با همت ولای مردم شریف و ولایتمدار فارس تعداد زیادی از این افراد در ماه مبارک رمضان به آغوش گرم خانوادهایشان باز گردند.

مدیر عامل ستاد دیه فارس حمایت رسانه ها را در خصوص اطلاع رسانی و تبلیغات ضروری دانست و اضافه کرد: رسانه ها می توانند با اطلاع رسانی موقعیت زندانیان جرائم غیر عمد را تشریح کنند تا نیکوکاران نسبت به رهایی آنان از بند اقدام کنند.

اسکندری افزود: زندانیان جرائم غیر عمد به دلیل ناتوانی در پرداخت بدهی ناشی از تصادف منجر به فوت و جرح  بر اثر بی احتیاطی، مهریه و نفقه، قتل خطایی و غیر عمد، ضرب و جرح غیر عمد و دیگر محکومیت های مالی به غیر از کلاهبرداری گرفتار شده اند.

۳۰ خرداد ۱۳۹۴ ۱۶:۳۶
تعداد کلیک: ۲,۱۴۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.