English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

همایش گلریزان دمیدن روح مودت در جامعه اسلامی است

مدیرکل صدا و سیمای استان آذربایجان شرقی در دیدار با اعضای ستاددیه گفت: برگزاری همایش گلریزان آزادی زندانیان غیرعمد، دمیدن روح مودت و همدلی در کالبد جامعه اسلامی است.

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، لطیفی در جلسه هماهنگی دوازدهمین همایش گلریزان شهر تبریز با تقدیر از اقدامات انسان‌دوستانه ستاد دیه در جهت افزایش سلامت اجتماعی اظهار کرد: صدا و سیما در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی و گسترش فضای رأفت و رحمت و همچنین تزریق روح ایثار و نوع دوستی خود را متعهد می‌داند.

وی با تاکید بر ابداع راهکارها و روش‌های نوین در جمع آوری کمک‌های مردمی  خاطر نشان کرد: با توجه به ظرفیت رادیو و تلویزیون در جهت حضور حداکثری خیرین و نیکوکاران در برنامه‌های گلریزان، برنامه‌های ویژه‌ای را ضبط کرده و در طول ایام ماه مبارک رمضان به طور روزانه آنها را پخش خواهیم کرد.

مدیرعامل ستاددیه شعبه استان نیز در سخنانی همکاری مجموعه سیمای استانی و به ویژه هنرمندان فرهیخته را در جلب مشارکت‌های مردمی اثرگذار خواند و اظهار کرد: ستاد دیه مجمع نیّت‌های خیر انسان‌هایی آسمانی است که هر کدام بسته به نقش و حوزه کاری خودشان در این امر خیر مشارکت دارند که نقش صدا و سیما در این میان بسیار پر رنگ و موثر است .

حجت‌الاسلام محرمی با اشاره به اینکه مساعدت از زندانیان آبرومند تنها اهدای کمک‌های مادی نمی‌باشد، تصریح کرد: در بسیاری موارد یک انفاق خالصانه و یک احسان لسانی اهمیتش از یک کمک مالی بیشتر است چرا که محرکی برای انفاق مالی دیگر افراد خیّر و متموّل شده و در بسیاری موارد از بروز بسیاری از عواقب و تحمیل بسیاری از هزینه‌ها می‌کاهد.

دبیر برگزاری دوازدهمین همایش جشن گلریزان استان با تقدیر از همکاری مطلوب رسانه ملی در معرفی عملکرد این نهاد مردمی افزود: به منظور فرهنگسازی و پیشگیری از وقوع بسیاری از جرائم ناخواسته ستاددیه آمادگی کامل دارد تا در زمینه تهیه و تولید برنامه‌های هنری و آموزشی شرکت کرده تا بر اصل خود که همانا الویت پیشگیری بر درمان است کمافی‌السابق استوار باشد.

در ادامه نوروزی، مدیرتولید رادیو و گوهریان، مدیرتولید سیما پیشنهاداتی را در راستای ارتقاء سطح فعالیت‌های رسانه‌ای جشن گلریزان و ترغیب خیرین در جهت برپایی این مراسم و همچنین کمک به آزادی زندانیان نیازمند مطرح کردند .

۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ۰۹:۳۳
تعداد کلیک: ۲,۳۲۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.