English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

ستاددیه تاکنون دستگیر هیچ محکوم عمدی نبوده است

مدیرعامل‌ستاددیه‌ استان اردبیل در جلسه مشترک خود با هیأت‌مذهبی بانوان گفت: ستاد با عنایت‌به‌رسالت تدوین‌شده، تاکنون هیچ‌زندانی محکوم‌به‌جرائم‌عمدی را آزادنکرده‌و در این موضوعات‌نیز ورود نخواهدکرد.

 

به گزارش روابط عمومی ستادیه کشور، در آستانه ماه مبارک رمضان همایش ستاددیه شعبه استان اردبیل با هیأت مذهبی بانوان استان در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

در این جلسه که نمایندگانی از سازمان تبلیغات اسلامی نیز حضور داشتند، «اسکندرزاده» معاون قضایی رییس کل دادگستری استان اردبیل با تشریح چگونگی تشکیل پرونده‌های مددجویان تحت حمایت ستاددیه گفت: باتوجه به اینکه مبالغ جمع آوری شده در جشن‌های گلریزان این استان نسبت در سطح کشوری اندک بوده ولی تعداد آزادی زندانیان غیرعمدی که درسال ۹۳از سوی این نهاد مردمی از بند حبس رهایی یافته‌اند، در آمار کشوری وضعیت مطلوبی دارد.

رییس هیأت مدیره ستاددیه شعبه استان اردبیل ادامه داد: وقتی سرپرست یک خانواده به طور ناخواسته   وبه دلایلی که ممکن است برای تک‌تک افراد جامعه رخ بدهد وارد زندان می‌شود، آسیب‌ها و تبعات بعدی دیگر تنها گریبان‌گیر اعضای خانواده زندانی نشده و به نوعی تمامی اقشار جامعه را به نحوی با خود درگیر می‌کند.

در ادامه همایش مدیرعامل ستاددیه شعبه استان نیز در سخنانی گفت: در حال حاضر تعداد 434 مددجوی واجد شرایط کمک با مجموع بدهی ۲۰میلیارتومانی در سطح زندان‌های استان به سرمی‌برند که امیدواریم در آستانه ماه مبارک رمضان ابا مشارکت خیرین نوع دوست زمینه آزادی بسیاری از این افراد با توجه به همکاری همیشگی شکات شریف استانی فراهم گردد.

انزابی خاطر نشان کرد: مجموعه ستاددیه با رسالتی که بر عهده دارد تاکنون هیچ زندانی که به دلیل جرائم عمدی همچون موادمخدر، سرقت و کلاهبرداری در حبس به سرمی‌برد را دستگیری نکرده و نخواهد کرد.

وی ادامه داد: ستاد دیه استان باهمکاری خیرین و نیکوکاران در سال ۹۳توفیق آزادی ۳۱۸ نفر از مددجویانی را داشت که ۷ نفر از این زندانیانرا زنان سرپرست خانواده تشکیل می‌دادند.

z1

۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ۰۹:۲۴
تعداد کلیک: ۲,۳۹۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.