English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

استفاده از ظرفیت خیرین در برگزاری گلریزان یک ضرورت است

رئیس‌کل‌دادگستری آذربایجان‌شرقی در جلسه هماهنگی جشن گلریزان شهر تبریز گفت: هر اندازه که حضور خیرین در این مراسم معنوی مهم است، مشارکت آنها نیز در راستای برگزاری گلریزان یک ضرورت است.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، در جلسه اخیر هیات مدیره ستاد دیه آذربایجان شرقی که با محوریت هماهنگی در جهت برگزاری جشن گلریزان 94 برگزار شد،  حجت‌الاسلام مظفری با تأکید بر استفاده از تمام ظرفیتها از جمله قابلیت‌های نیکوکاران استان اظهار کرد: در ماه پیش رو در کنار مراسم اصلی این استان که هر ساله در تبریز برگزار می‌َشود بایستی زمینه جلب مشارکت تمامی خیّرین علاقمند در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد را در شهرهای تابعه استان فراهم کنیم.

وی افزود: ستاد دیه استان می تواند با احصای زندانیان جرایم غیرعمد هر شهرستان و مبالغ مورد نیاز برای آزادی آنها و اعلام فهرست نهایی به فرمانداران نسبت به جمع آوری مساعدت‌های خیّرین بهتر از سال‌های گذشته اقدام کند.

رئیس هیأت امنای ستاد دیه استان ادامه داد: انگیزه دینی و الهی خیّرین نیکوکار ستودنی است زیرا این انگیزه است که باعث مسادعت افراد در جهت آزادی زندانیانی می‌شود که بدون سوء نیت مجرمانه راهی حبس شده‌اند.

مظفری با تاکید بر ارزش معنوی کمک تمامی اهالی متدیّن آذربایجان شرقی تصریح کرد: با عنایت به اینکه در برگزاری جشن گلریزان موضوع فرهنگ سازی نیز پیگیری می‌شود، امر برگزاری همایش گلریزان در شهرستان‌ها همواره مورد تاکید ستاددیه مرکز بوده که در این زمینه باید ستاددیه با شناسایی زندانیان شهرستانها نسبت به اجرای گلریزان اهتمام ویژه‌ای داشته باشد.

رییس کل دادگستری استان با تاکید بر مفاد بخشنامه ابلاغی دستور داد در این خصوص برنامه‌های توجیهی برگزار و هماهنگی بیشتری با استفاده از ظرفیت و استعداد سایر دستگاه‌ها صورت پذیرد.

۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ۰۹:۱۸
تعداد کلیک: ۲,۱۴۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.