English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

ماه رمضان اردبیل میزبان 13 جشن گلریزان است

در آستانه ماه رمضان جلسه هماهنگی برگزاری 13 جشن گلریزان با حضور اعضای هیات مدیره ستاددیه، مدیران دستگاه‌های اجرایی و دهیاری‌های تابعه استان اردبیل در محل اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، در این جلسه معاون سیاسی فرماندار اردبیل اظهار کرد: برگزاری جشن‌های گلریزان زمینه‌ای را فراهم می‌آورد تا هموطنان ما بتوانند در رفع نیازمندی‌های هم نوعان خود مشارکت کرده و از این طریق در کاهش آسیب‌های بعضا جبران ناپذیر اجتماعی موثر واقع شوند.

رحیم افلاکی با دعوت از خیرین در برگزاری این برنامه معنوی تصریح کرد: امیدواریم با همراهی همه نیکوکاران و عموم مردم ولایتمدار اردبیل جشن امسال بتواند زمینه آزادی تعداد قابل توجهی از زندانیان غیر عمد را فراهم کند.

وی با اعلام اینکه در حد وسع و توان سعی می‌کنیم تا از همراهی‌های مسئولان نیز در برگزاری شایسته این مراسم بهره‌مند شویم، افزود: جشن گلریزان اردبیل امسال ۱۳ ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود که قطعاً مشارکت بالای مردم زمینه خوبی را برای کاهش جمعیت کیفری فراهم خواهد نمود.

در این جلسه مدیرعامل ستاد دیه استان اردبیل اظهار کرد: در سال‌ گذشته تعداد ۴۳۰ فقره پرونده در ستاددیه استان تشکیل شده که از این تعداد ۳۱۸ نفر از مددجویان جرائم غیرعمد با مبلغ کل یدهی ۱۵۱میلیارد و ۷۷۷میلیون ریال رسیدگی شده و در ادامه به کانون گرم خانواده‌های خود بازگشتند.

انزابی با بیان اینکه ۴۳۴تن محکوم جرائم غیر عمد با مجموع کل بدهی ۲۰میلیارتومان در زندانهای استان به سرمی‌برند، تصریح کرد: میانگین حضور زندانیان جرایم غیرعمد در زندان‌ها کمتر از یک سال است که در این زمینه تلاش داریم تا با گرفتن رضایت، تخفیف و یا اعطای تسهیلات کم بهره زمینه آزادی این افراد  را فراهم کنیم.

۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ۰۹:۱۵
تعداد کلیک: ۲,۱۷۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.