English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 10 نفر از مددجویان غیر عمد زندان جیرفت

رئیس اداره زندان جیرفت گفت: به مناسبت میلاد باسعادت امام هشتم و ورود کاروان خادمان رضوی به زندان جیرفت، 10 زندانی آزاد و 90 نفر به مرخصی اعزام شدند.

حسین برشان، رئیس زندان جیرفت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت میلاد باسعادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت و به یمن ورود کاروان خادمان رضوی به زندان جیرفت، 10 زندانی جرائم غیرعمد و غیرکلاهبرداری آزاد و 90 نفر نیز به مرخصی اعزام شدند.

رئیس اداره زندان جیرفت بیان کرد: همیشه ورود کاروان خادمان حرم ملکوتی حضرت امام رضا(ع) منشأ خیر و برکت بوده است و شادمانی مددجویان را در پی داشته است.

برشان افزود: در همین راستا کارهای بسیار خوب و موثری صورت گرفته و با هماهنگی ستاد دیه استان، تعداد 10 نفر از مددجویان جرائم غیرعمد آزاد شدند.

برشان عنوان کرد: همچنین اعزام مددجویان زن رأی باز به مشهد مقدس و زیارت حرم امام رضا(ع) از دیگر اقدامات صورت گرفته به مناسبت این میلاد خجسته است.

گفتنی است این مراسم که با حضور مسئولان و مددجویان و کارکنان زندان جیرفت برگزار شد با مولودی‌خوانی، شعرخوانی و مراسم پرچم‌گردانی و متبرک شدن مددجویان به پرچم بارگاه حرم رضوی همراه بود.


۱۷ شهریور ۱۳۹۳ ۱۱:۲۱
تعداد کلیک: ۲,۷۰۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.