English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

راننده اتوبوسی که با بی‌دقتی باعث مرگ مسافر سالخورده شد

زندان دیه تصادف اتوبوس غیرعمد
راننده اتوبوس که شاهد خروج مسافران از خودرویش بود، فکر نمی‌کرد تا ساعتی دیگر به جای نشستن پشت فرمان اتوبوس، باید پشت میله‌های زندان، گذران عمر کند.

 

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم، دقایقی از ساعت 12 روز 8 آبان ماه سال 90 گذشته بود که مأموران پلیس راهور سیستان، از وقوع یک فقره تصادف جرحی در خیابان فلسطین باخبر شدند و به سرعت خود را به محل حادثه رساندند.

بلافاصله مأمورین در محل حاضر شدند و پس از بررسی علائم و نقاط برخورد و همچنین استماع اظهارات طرفین تصادف و شهود دریافتند که راننده اتوبوسی که در جهت شرق به غرب خیابان فلسطین در حال حرکت بوده به علت عدم رعایت نکات ایمنی هنگام پیاده کردن مسافر باعث مصدومیت بانوی سالخورده سرنشین اتوبوسش شده است. در ادامه این حادثه سرنشین اتوبوس خانم (گ - ب) مصدوم و توسط اورژانس 115 به بیمارستان تأمین اجتماعی منتقل می‌شود.

خانم مسنی که در حال پیاده شدن، پایش سُر می‌خورد و از پله‌ها به زمین می‌افتد، بعد از انتقال به بیمارستان و انجام عمل جراحی متأسفانه به علت کهولت سن پس از گذشت 3 روز فوت می‌کند.

علت حادثه بی‌احتیاطی از جانب راننده اتوبوس به علت عدم رعایت نکات ایمنی هنگام پیاده کردن مسافر نسبت به سرنشین اتوبوس تشخیص داده شده است.

بعد از ارجاع این پرونده به ستاد دیه استان، مبلغ کل بدهی نامبرده با توجه به استعلام صورت گرفته از سوی مراجع قضایی شهرستان زاهدان بالغ بر 101 میلیون تومان برآورد شده بود که مبلغ 90  میلیون تومان توسط شرکت بیمه مربوطه پرداخت شده است.

طی جلسات مکرر این ستاد شکات خصوصی این پرونده متقاعد شدند با دریافت مبلغ 9 میلیون تومان، از باقی‌مانده مبلغ دیه صرف‌نظر کرده و گذشت بدون قید و شرط خویش را اعلام کنند.

با مساعدت و پیگیری‌های مستمر همکاران این ستاد پرونده در هیئت مدیره ستاد جهت پرداخت 90 میلیون ریال را به شکات پرونده مورد تأیید قرار می دهند که خوشبختانه مددجوی تحت حمایت این ستاد پس از 4 ماه تحمل حبس و عجز از پرداخت دیه در آستانه آزادی قرار دارد.

۲۲ خرداد ۱۳۹۴ ۰۲:۴۷
تعداد کلیک: ۲,۲۲۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.