English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

اهدای درصدی از حقوق ماهانه به منظور آزادی زندانیان غیرعمد

کارکنان مجموعه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان، با هدف آزادی زندانیان غیرعمد از یک تا 5 روز حقوق ماهانه خودشان را به این امر اختصاص دادند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان گفت: تلاش برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، توشه‌ای بسیار برای سرای آخرت است.

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، در جلسه مشترک اعضای ستادددیه با فعالان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان راهکارهای مشارکت فعال این بخش خصوصی در برگزاری جشن‌های گلریزان بررسی شد.

در ابتدای این مراسم مدیر شرکت نفتی آذربایجان با اشاره به مشارکت 200 میلیون تومانی جایگاه‌داران، پیمانکاران و کارکنان این مجموعه در مراسم گلریزان سال گذشته اظهار کرد: در آستانه ماه مهمانی خدا با هماهنگی به عمل آمده مقرر گردیده است کارکنان خدوم این شرکت از یک تا پنج روز حقوق کاری خودشان را به امر آزادی زندانیان جرایم غیرعمد ستاد دیه اختصاص دهند.

متقیان، کمک به آزادی زندانیان غیرعمد و مشارکت در برنامه های ستاد دیه را یک توفیق بزرگ الهی ارزیابی کرد و افزود: در این راستا آماده هرگونه همکاری با این نهاد مردمی می‌باشیم تا بتوانیم آزادی حداکثری و آسایش حداقلی تعدادی از انسان‌هایی که به دلیل عدم استطاعت مالی در پرداخت دیه و بدهی روانه زندانها شده‌اند را آزاد کرده تا به قدر خویش برای سرای آخرت خودمان توشه‌ای برداریم.

 

m1n2b2

۱۷ خرداد ۱۳۹۴ ۰۸:۲۴
تعداد کلیک: ۲,۲۴۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.