English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

اطلاع‌رسانی شفاف زمینه‌ساز اعتماد نیکوکاران است

مدیرعامل‌ستاددیه‌شعبه‌زنجان با تاکید بر افزایش مشارکت‌ در آزادی زندانیان‌غیرعمد گفت: جلب‌کمک‌های‌انساندوستانه نیازمند اعتماد است که این مهم با اطلاع‌رسانی‌دقیق فعالیت این نهاد مردمی میسرمی‌شود.

 

به‌ گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، علی خلجی در جلسه مشترک خود با رؤسای دادگستری، دادستان‌های دادسرای عمومی و انقلاب، اعضای شورای حل اختلاف، رئیی زندان، شهرداران و جمعی از معتمدین محترم شهرستان‌های ابهر و خرمدره اظهار کرد: در راستای برگزاری هر چه با شکوه‌تر مراسم گلریزان، در صدد هستیم در سال جاری نه تنها در روز برگزاری این آئین‌ اسلامی از نیکوکاران دعوت کنیم، بلکه با هماهنگی‌های به عمل آمده برپایی این برنامه‌ها نیز با حضور و مساعدت خیرین خداجو آغاز و انجام خواهند پذیرفت.

وی ادامه داد: در همین زمنه مردم نجیب و ولایتمدار استان با اطمینان به مسئولین واحدهای حمایتی مساعدت‌های خود را مبذول داشته و انتظار دارند دست اندرکاران و متولیان امر نیز نتیجه را به طور کامل به سمع و نظر آنها برسانند، لذا اطلاع رسانی شفاف در همه امور خدمتی از جمله وظایفی است که بایستی بیش از پیش به آن توجه داشته باشم.

مدیرعامل ستاددیه شعبه استان زنجان گفت: گزارش‌های مکتوب و تصویری مجموعه اقدامات ستاد دیه در صفحه جراید و نشریات مؤید این صداقت بوده و بدون شک میزان کمک‌های واصله و تعداد محکومان آزاد شده از طریق این کمک‌ها ارتباط مستقیمی به میزان فعالیت رسانه‌ای و اهتمام در اطلاع رسانی داشته و دارد.

وی خلجی با اشاره به زمان برگزاری جشن‌های گلریزان‌ این استان افزود: مراسم امسال شهرستان خرمدره در روز 17 ماه مبارک رمضان و شهرستان ابهر در روز 25 ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد که امیدواریم عموم و نیکوکاران با شرکت در این سنت حسنه اسلامی و با آزادی تعدادی از زندانیان واجد شرایط در شادی خانواده‌های آنان سهیم شده و ره توشه گرانقدری را برای سفر اخروی خویش پس انداز کنند.

در ادامه این جلسه هر یک از حاضرین در خصوص برنامه‌ها و الویت‌های ستاددیه در راستای برگزاری جشن‌های گلریزان ماه مبارک رمضان به ارائه پیشنهاد پرداختند
۱۶ خرداد ۱۳۹۴ ۱۱:۵۹
تعداد کلیک: ۲,۱۷۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.