English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

جشن گلریزان آزادی زندانیان غیرعمد شهر کرمان برگزار می‌شود

مدیرعامل ستاد دیه استان کرمان با اشاره به اینکه شهرستان‌های این استان در این هفته میزبان 2 جشن گلریزان بوده‌اند، گفت: شانزدهم شهریور، همزمان با روز ولادت امام رضا علیه‌السلام همایش بزرگ گلریزان آزادسازی زندانیان غیرعمد در شهر کرمان برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، "حجت موسوی‌قوام" در گفت‌وگو با تسنیم ضمن بیان این نکته که استان کرمان بر خلاف سایر استان‌های کشور هر ساله بعد از ماه مبارک رمضان و به طور ویژه در دهه کرامت به برپایی گلریزان می‌پردازد، اظهار داشت: جشن گلریزان امسال نیز با هماهنگی‌های به عمل آمده در مرکز صدا و سیمای کرمان و با حضور خیران و مدیران شهر و استان برگزار می‌شود که از نکات قابل توجه آن پخش زنده این مراسم به طور کامل از طریق سیمای استانی است.

وی گفت: همزمان با جشن گلریزان کرمان، جشن گلریزان شهرستان‌های زرند و رفسنجان نیز همزمان با هم و با محوریت شهر کرمان برگزار گردیده است.

مدیرعامل ستاد دیه استان کرمان تعداد زندانیان جرایم غیرعمد در استان کرمان را در حال حاضر 205 نفر اعلام کرد و افزود: برای آزادی این تعداد زندانی اعتباری معادل 60 میلیارد ریال لازم است.

موسوی قوام با بیان اینکه اکثر این تعداد زندانی بدهکار دیه و نفقه هستند، تصریح کرد: از این تعداد زندانی 61 نفر مربوط به شهر کرمان است.

وی خاطرنشان کرد: تعدادی زندانی جرایم غیرعمد استان همزمان با برگزاری جشن گلریزان آزاد می‌شوند.

مدیرعامل ستاددیه استان کرمان در ادامه گفت : در حال حاضر تعداد 205 مددجوی جرائم غیر عمد در زندانهای استان تحمل حبس می نمایند که بالاترین آمار مربوط به محکومین به پرداخت مهریه و نفقه می باشد که برای آزادی آنان مبلغی بالغ بر   60/000/000/000 ریال نیاز است .

وی همچنین از تمام خیرین و عموم مردم دیار کریمان درخواست نمود که مانند سال‌های گذشته در این امر خیر و خداپسندانه شرکت نمایند تا باقیات و صالحاتی را برای خود داشته باشند .

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
۱۶ شهریور ۱۳۹۳ ۱۲:۱۶
تعداد کلیک: ۲,۶۲۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.