English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

ماه رمضان بوشهر میزبان 20 جشن گلریزان خواهد بود

مدیرعامل ستاددیه شعبه استان بوشهر در جمع مسئولین ادارات و دهیاران کاکی گفت: طبق جدول زمانبدی امسال در ماه مبارک رمضان، میزان 20 جشن گلریزان آزادی زندانیان غیرعمد خواهیم بود.

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، با هدف تبیین برنامه‌های این نهاد مردمی در برگزاری آئین گلریزان آزادی در مناطق مختلف شهرستان‌های تابعه، با حضور مدیرکل زندان‌ها، مدیرعامل ستاددیه شعبه بوشهر و رئیس دادگستری شهرستان دشتی جلسه مشترکی در محل بخشداری کاکی برگزار شد.

حاجیانی، بخشدار کاکی در ابتدای این جلسه با اشاره به همکاری مردم شریف این شهرستان در میزبان شایسته‌  این آیئن سنتی در سال‌های قبل گفت: امسال نیز با حضور گسترده نیکوکاران در صدد هستیم با جلب بیشتر مشارکت مردمی زمینه آزادی تعدادی از زندانیان واجد شرایط را فراهم کنیم.

مدیرکل زندانهای استان بوشهر نیز  فرهنگ‌سازی را از الویت‌های اصلی بانیان این مراسم عنوان کرد و  گفت: ستاد دیه استان همه ساله مراسمی را به نام جشن گلریزان جهت آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در سطح استان برگزار می‌کند که بسیاری از درماندگان به واسطه آن از بند حبس رهایی پیدا می‌کنند، اما این نوع نگاه در زمینه پیشگیری از ورود ناخواسته افراد هم باید به عنوان یک دغدغه مطرح و در خصوص نهایدنه کردن آن برنامه مدون تنظیم کنیم.

در ادامه، مدیرعامل ستاد دیه شعبه استان  نیز در سخنانی با قدردانی از بخشدار و مسئولین شهر کاکی سیاست‌های این نهاد را در دو بخش پیشگیری و درمان مطرح کرد و گفت: در تمام سطح استان در زمینه پیشگیری از جرم و برقراری امنیت با دولت، مردم و پلیس برنامه‌های مشترکی داشته و موفقیت‌های چشمگیری نیز حاصل کرده‌ایم که این امر در بحث حوادث رانندگی موجب کاهش تخلفات و تصادفات ناگوار  گردیده است.

موسوی حقیقی، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاها و شهرها که با  رای مردم عهده دار خدمت به روستاها وشهرها شده‌اند را بهترین یاوران ستاددیه عنوان کرد و افزود: این افراد توانایی دارند رسالت ستاد دیه را در روستاها و شهرها تبیین کرده و ضمن برگزاری جلسات مشترک با نیکوکاران و خیرین آنها را در جهت آزادی زندانیان غیرعمد و نیازمند بیش از پیش ترغیب نمایند.

وی در پایان با اشاره به افتتاح شعبه شورای حل اختلاف ستاد دیه استان و اخذ رضایت از شاکیان پرونده‌ها، اظهار کرد: در این شورا با دعوت از شکات و صحبت و میانجی‌گری  با طلبکاران و اولیاءدم توانسته‌ایم مبلغ دیه‌ها را تا حدود زیادی کاهش داده و در مواردیحتی  به طور کامل اخذ گذشت رضایتمندانه داشته باشیم.

موسوی‌ با بیان اینکه استان بوشهر از لحاظ تعداد برگزاری جشن‌های گلریزان پیشتاز کشوری است، افزود: امسال طبق جدول زمانبدی در ماه مبارک رمضان میزبان 20 جشن گلریزان در شهرهایی چون بوشهر و خارگ، دیر ، کاکی، دیلم، دلوار، جم، عسلویه، برازجان، آبپخش و گناوه خواهیم بود.
۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ۱۳:۵۳
تعداد کلیک: ۲,۳۲۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (1 رای)
  • حسینی
  • ۱۰ تیر ۱۳۹۴ ۰۳:۱۶
  • 0
  • 0
    0

سلام.شما در کاکی نپرسیدید این شهر امام جمعه هم دارد یا خیر ،متوجه هستید سالهای گذشته با رایزنی امام جمعه از خیرین چقدر کمک شد ولی امسال... امام جمعه محترم بخش کاکی اخیرا برای کمک به هلال شهرستاناحمر100 میلیون تومان از یک خیر اهل کاکی. در بحرین گرفت ولی
شما هیچ مشورتی وبهایی به ایشان ندادید .جشن گلریزان مردمیست نه دولتی ومحصور نمودن در بخشداری


امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.