English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

مشارکت حداکثری خیرین در گرو تببین اهداف ستاددیه است

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی در دیدار با اعضای ستادددیه گفت: جلب حداکثری مشارکت‌‌مردمی در گرو تبیین اهداف این نهادمردمی‌در بین اقشار مختلف‌جامعه و بالاخص‌خیرین‌و نیکوکاران است.

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، به منظور جلب حداکثری کمک‌های مردمی، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره ستاددیه شعبه استان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت و رییس اتاق بازرگانی دیدار و در خصوص مشارکت در برگزاری جشن‌های گلریزان به گفتگو پرداختند.

در این جلسه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی آزادی را بزرگترین نعمت الهی برای انسان عنوان کرد و گفت: وقتی آزادی فردی به دلیل ارتکاب جرایم غیرعمدی که ممکن است برای همه ما اتفاق بیفتد سلب شده و در ادامه به جرم ناخواسته‌ای روانه زندان می شود گرفتاری‌ها و مشکلات عدیده‌ای گریبانگیر وی و خانواده او می‌گردد.

نجاتی کثرت مشکلات خانواده این زندانیان را از شدت یک مشکل برای شخص زندانی که همانا حبس و دوری وی از اجتماع است اعلام کرد و افزود: هر فردی که در مسیر آزادی این قبیل افراد تلاش کند در حقیقت شکر آزادی و سلامتی خودش را بجای آورده است.

وی با  استقبال از مشارکت در برنامه‌های فرهنگی ستاد دیه اظهار کرد: خدمت در ستاددیه یک توفیق الهی و تمامی فعالیتهای آن حتی در زمینه آزادی زندانیان یک اقدام بزرگ فرهنگی است که باید با تبیین اهداف انسان دوستانه این تشکل مردمی همگان را به مشارکت عمومی و احساس مسئولیت اجتماعی در جهت همکاری با ستاد ترغیب کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان ادامه داد: آنهایی که از تمّکن مالی مناسبی برخور هستند باید این باور را در درون خود نهادینه کنند که از رهگذر برطرف نمودن گرفتاری افراد نیازمند لذت معنوی و پاداش اخروی را بر خویش فراهم کرده و خرج کردن در این حوزه به نحوی یک پس‌انداز معنوی است .

وی در پایان مشارکت فعال صنعتگران، بازاریان و تجّار آذربایجانی را در امر استخلاص مددجویان تحت حمایت ستاددیه از الویت‌های کاری خود مطرح و در خصوص تامین بخشی از هزینه‌ برگزاری باشکوه همایش گلریزان ماه آینده این نهاد مردمی اعلام آمادگی کرد.

در ادامه حجت‌الاسلام محرمی، مدیرعامل ستاددیه شعبه این استان با ارائه گزارشی از اقدامات انجام گرفته برای برپایی دوازدهمین جشن گلریزان از حمایت‌های خیرین و مسئولین دلسوز قدردانی و ایفای نقش جدّی اعضای محترم اتاق بازرگانی را در امر برگزاری عمومی این آئین سنتی و پسندیده خواستار شد.

۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ۰۹:۰۹
تعداد کلیک: ۲,۱۳۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.