English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

مشارکت شهرداری اهواز در آزادی زندانیان غیرعمد

مدیرعامل ستاد دیه شعبه استان خوزستان در دیدار با شهردار اهواز، تقویت همکاری و مشارکت این دو نهاد در جهت کمک به آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و حفظ بنیان خانواده این افراد را خواستار شد.

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، در این دیدار حجت‌الاسلام هاشم‌نیا ضمن بیان اهداف ستاددیه در راستای کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها گفت: گرفتاری‌های ناشی از ورود یک نفر به زندان تنها گریبانگیر وی و حتی خانواده و فرزندان این قبیل از مددجویان غیرعمد نشده و در صورت حبس طولانی مدت تجربه نشان می‌دهد بسیاری از جدایی‌ها زوجین و دور بدون متکفلین یک خانه از سرپرست خودشان مصائبی بزرگ در سطح یک جامعه را به وجود می‌آورد.

وی خاطر نشان کرد: این آسیب‌ها در بعضی موارد به طوری حاد می‌شوند که مساعدت مسئولین استانی هم در حل این مصائب با مشکلات مواجه شده و پای خانواده‌های بسیاری به دنبال حبس یک شهروند ممکن است به موضوعاتی باز شود که به جهت وسعت اثرگذاری امکان پیشگیری تا حدودی غیرقابل ممکن می‌گردد.

مدیرعامل ستاد دیه استان خوزستان با اشاره به فعالیت مشترک شهرداری و ستاددیه در برگزاری باشکوه آئین گلریزان، اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع و لزوم حفظ بنیان خانواده، مشارکت شهرداری در راستای حمایت از این اقدام خیرخواهانه قطعا موجب خیر کثیر خواهد بود.

در ادامه این جلسه، شهردار اهواز نیز بحث پیشگیری را با اهمیت خواند و اعلام آمادگی نمود، در راستای کاهش حداکثری مددجویان غیرعمد مدیران مناطق شهرداری از انجام هیچ اقدام مشترکی با ستاددیه دریغ نخواهد کرد.

سید خلف موسوی اهواز ابراز امیدواری کرد: در روزهای پربرکت شعبان و رمضان این مجموعه با تمام توان خود ضمن مشارکت در برپایی آیین گلریزان مترصد آن است در جهت پرداختن به الویت‌های کاری خودش که همان بسط بیشتر سلامت اجتماعی است، تعدادی قابل توجهی از این مددجویان را به کانون گرم خانواده‌های خود بازگرداند.

۹ خرداد ۱۳۹۴ ۱۲:۴۹
تعداد کلیک: ۲,۳۱۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.