English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

88 زندانی غیرعمد خراسان رضوی با بدهی 40 میلیاردی آزاد شدند

ستاددیه استان خراسان رضوی با پرداخت بدهی 40 میلیارد ریالی، زمینه آزادی تعداد 88 نفر از مددجویان خود را در آستانه میلاد امام رضا علیه السلام فراهم نمود.

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور،  88 زندانی جرایم غیر عمد و غیرکلاهبرداری استان خراسان رضوی بااجرای طرح ˈیا ضامن آهوˈ همزمان با دهه کرامت در روز پنجشنبه مورخ 13 شهریور ماه، طی مراسمی با حضور خادمان حرم مطهر رضوی از زندان های این استان آزاد شدند.

سیداسدالله جولایی، مدیر عامل ستاد دیه کشور که در این مراسم حضور داشت در گفتگو با ایرنا اظهار داشت: به لطف خدا و اعتماد هموطنان عزیز این نهاد مردمی از بدو تأسیس خود تا کنون توفیق داشته است که تعداد 85 هزار زندانی جرایم غیر عمد را طی 24 سال فعالیت خود، از زندان های کشور آزاد نماید که امروز نیز در راستای همین رسالت و به برکت دهه مبارک کرامت و به یمن هشتمین خورشید امامت و ولایت 88 نفر از هموطنانی که به دلیل ارتکاب جرایمی ناخواسته و به دور از هرگونه سوء نیت احتمالی روانه زندان شده بودند، از زندانهای استان خراسان رضوی آزاد شدند.

جولایی افزود: این ستاد از سال 1369 تاکنون زمینه آزادی این قبیل زندانیان فراهم ساخته و خانواده های آنان را از گرفتاری‌های متعدد اقتصادی و اجتماعی رهایی بخشیده است.

وی با تقدیر از دغدغه شخصی و حضور معنوی و ارزشمند خادمان بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا علیه السلام در ستاددیه استان جهت حل و فصل مشکلات مربوط به مددجویان و پرونده‌های در حال رسیدگی، اظهار داشت: ستاددیه این استان اگر در امر گذشت از اولیاء دم، طلبکاران و شکات عملکرد خوبی داشته، این اقدام تا حدود بسیار زیادی به برکت حضور و تعامل خوب خادمان آستان مقدس سلطان خراسان می‌باشد.

 

مهندس جولایی اظهار کرد: خدام حرم حضرت امام رضا (ع) در تحقیقات برای شناسایی افراد نیازمند به کمک و حمایت نیز تلاش بسیار موثری داشته و موجب رسیدن کمک های مردمی به دست نیازمندان واقعی می شوند.
مدیرعامل ستاددیه کشور اظهار داشت: بی شک این اقدام خداپسندانه و انساندوستانه همچنین منجر به مشارکت و همراهی بیشتر مردم در این زمینه نیز گردیده است.
جولایی با اشاره به اینکه از تعداد 88 زندانی آزاد شده، 83 نفر آنها مرد و پنج نفر زن هستند، گفت: بدهی این زندانیان 40 میلیارد ریال بود که از این مبلغ با  پیگیری های خدام آستان قدس رضوی و ستاد دیه استان  18 میلیارد و 500 میلیون ریال این مبلغ ، معادل 45 درصد بدهی، از شاکیان گذشت رضایتمندانه اخذ شده است.

۱۵ شهریور ۱۳۹۳ ۱۵:۱۸
تعداد کلیک: ۲,۵۳۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.