English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بازدید مدیرعامل‌ستاددیه‌استان‌فارس از زندان‌های‌ استهبان و نی‌ریز

زندان فارس دیه
به منظور رسیدگی به مشکلات زندانیان غیرعمد و در راستای کاهش جمعیت کیفری، مدیرعامل ستاددیه شعبه استان فارس در معیت کارشناسان این نهاد مردمی از زندان استهبان و نی ر یز بازدید کردند.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، در این بازدید که روسای زندان  شهرستانهای استهبان و نی ریز نیز حضور داشتند «سید رضا اسکندری» در جمع زندانیان غیرعمد و غیرکلاهبرداری در دیداری چهره به چهره با این مددجویان مشمول شرایط ستاد دیه، به بررسی مشکلات مربوط آنها پرداخت.

مدیرعامل ستاددیه شعبه استان فارس: مهمترین الویت‌های خود را  از این بازدید، تشریح و تبیین وظایف ستادی و اجرای دقیق شیوه‌نامه و دستورالعمل‌های‌ ستاد دیه کشور اعلام کرد و افزود: با همکاری خوب مددکاران این زندان موجب موجب شناسایی زندانیان و نیازمند در کمترین فرصت و با دقت کامل شده و هر مددجویی در بدو ورود به زندان اگر  واجد شرایط حمایتی این ستاد مردم نهاد باشد، پرونده مربوطه او تشکیل و در ادامه جهت انجام تحقیقات جامع در خصوص وضعیت مالی و خانوادگی وی و قرار گرفتن آنها در فرآیند آزادی اطلاعات کامل در اختیار ستاددیه قرار می‌گیرد.

وی با تشکر از حسن همکاری سایر مراکز حمایتی از قبیل انجمن حمایت زندانیان ، کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و  بهزیستی در راستای آزادی حداکثری زندانیان جرائم غیرعمد و غیرکلاهبرداری گفت: با استمرار این همکاری‌ها، امید است ضمن مرتفع ساختن  مشکلات زندانیان غیرعمد در جهت پیشگیری از ورود ناخواسته و مجدد افراد به زندانها نیز موجب آثار خیر باشیم.

اسکندری با هشدار به افرادی که بی‌محابا و بر اثر تساهل نسبت به صدور چک‌های بانکی اقدام می‌کنند، گفت: در سال 93 از جمعیت 565 نفری آزاد شده زندانیان غیرعمد این استان تعداد 352 نفر زندانی به دلیل محکومیت‌های مالی و تعداد213 نفر به خاطر دیه در حبس به سرمی‌برند..

مدیرعامل ستاد دیه شعبه استان فارس در پایان با بیان اینکه استان فارس رتبه نخست تخفیف از شکات و جذب اعتبارات از مرکز در کشور را به خود اختصاص داده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعداد 1003 زندانی غیرعمد در زندانهای سطح این استان تحمل حبس می‌کنند که امید است با همت مردمی و در ایام فرخنده شعبان با مساعدت خیرین سرپرستان خانواده محبوس را با قید الویت آزاد کنیم.

۶ خرداد ۱۳۹۴ ۱۶:۴۵
تعداد کلیک: ۲,۸۲۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.