English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

جشن گلریزان آزادی زندانیان در دهلران برگزار می‌شود

مدیرعامل ستاددیه شعبه استان ایلام از برگزاری آیین گلریزان آزادی زندانیان غیرعمد در شهرستان دهلران خبر داد.

«عبدالحمیدخدایاری» مدیرعامل ستاد دیه ایلام خواستار کمک همه مسئولان برای پیشگیری، کمک و آگاهی بخشی به مردم درزمینه جرائم غیر عمد شد و اظهار کرد: درصدد هستیم با همکاری فرمانداری ها، امامان جمعه شهرستان ها و رؤسای دادگستری ها، برای اولین بار و به منظور آزادی زندانیان مالی غیرعمد، در کلیه شهرستان های استان جشن گلریزان برگزار نمائیم.

وی ادامه داد: جلسه هماهنگی مراسم گلریزان دهلران برگزار و در آینده نزدیک این آیین سنتی با حضور امام‌جمعه، فرماندار، شورای شهر و دیگر مسئولان شهرستان در آستانه ماه مبارک رمضان در این شهرستان برگزار خواهد شد.

مدیرعامل ستاددیه شعبه استان ایلام گفت: بسیاری از زندانیان غیرعمد با ناآگاهی از قانون گرفتار برخی مشکلات شده و هیچ سوء نیت مجرمانه‌ای از ارتکاب این جرائم ناخواسته نداشته‌اند، لذا عنایت و مساعدت از این نیازمندان تکلیفی شرعی بر دوش هر یک از شهروندان است.

وی تصریح کرد: تعیین مهریه‌های سنگین، نداشتن بیمه نامه و گواهینامه ماشین در حین رانندگی، ضمانت‌های بانکی و عدم توانایی در پرداخت نفقه از جمله موضوعاتی هستند که اشخاص به علت رعایت نکردن آنها گرفتار می‌شوند.

خدایاری افزود: هدف اصلی از برپایی جشن گل‌ریزان در سطح شهرستان‌ها همواره فرهنگ‌سازی و آگاهی بخشی به مردم بوده و در این زمینه خواستاریم مسئولان در این راستا این نهاد مردمی را حمایت کنند، چرا همه ما به دنبال یک بوده و آن هدف مشترک هم ایجاد جامعه‌ای پویا است.

وی گفت: این جشن تا قبل از ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود تا کمک‌های مردمی برای کمک به زندانیانی که به دلیل عدم توانایی مالی در پرداخت دیه و بدهی در زندان هستند، جمع آوری شود.

۶ خرداد ۱۳۹۴ ۱۶:۱۰
تعداد کلیک: ۲,۱۴۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.