English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

۱۰۱ زندانی غیرعمد استان فارس با تلاش ستاددیه آزاد شدند

دادستان عمومی و انقلاب شیراز گفت: سال گذشته ۱۰۱ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد گرفتار در زندان‌های استان‌ فارس با تلاش ستاد دیه و از طریق جلب رضایت شاکیان آزاد شدند.

 

طهماسب یزدانیان در همایش «نسیم مهر» که به مناسبت روز ملی حمایت از خانواده زندانیان برگزار شد، اظهار داشت: سال گذشته 6 و نیم میلیارد ریال در قالب مستمری به 3 هزار و 725 خانواده زندانی استان فارس پرداخت شد.

وی با بیان اینکه در سال 93به مبلغ 900 میلیون ریال در قالب کمک هزینه تحصیلی به یک هزار و 87 نفر از دانش‌آموزان و دانشجویان تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان استان فارس پرداخت شد، خاطرنشان کرد: از این مبلغ به میزان یک میلیارد ریال در قالب عیدی و پاداش به 414 خانواده تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان استان فارس نیز اهدا شد.

یزدانیان با بیان اینکه سال گذشته انجمن حمایت از زندانیان استان فارس زمینه آزادی 101 نفر از زندانیان استان را از طریق ستاد دیه و جلب رضایت شاکیان فراهم کرد عنوان کرد: سال گذشته 35 میلیون ریال به منظور کمک هزینه‌های بیمارستانی برای فرزندان زندانیان تحت پوشش هزینه شد.

رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان استان فارس با اشاره به اینکه سال گذشته در مناسبت‌های مختلف در سه نوبت سبد کالا بین خانواده‌های زندانیان استان توزیع شد بیان کرد: سال گذشته 13 نفر از زندانیان با اعتبار 400 میلیون ریال که از طریق خیران و انجمن حمایت از زندانیان استان تأمین شد آزاد شدند.

جوانشیر کدخداپور، معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس، نیز در این آئین با ابراز ناراحتی از کمبود منابع دولتی در راستای حمایت از انجمن‌های غیرانتفاعی اظهار داشت: دستگاه‌های دولتی می‌توانند به عنوان پل ارتباطی در خدمت به انجمن‌ها عمل کنند و در توسعه و گسترش منابع مالی و درآمدهای این انجمن‌ها گام بردارند.

وی با یادآوری اینکه توجه به همسایه و نوع‌دوستی در دین اسلام مورد تأکید است عنوان کرد: بنا بر گزارش‌های ارائه شده از فعالیت‌های انجمن حمایت از زندانیان استان فارس در سال گذشته از 17 هزار زندانی در زندان‌های استان‌ تنها 3 هزار خانواده زندانیان مورد حمایت قرار گرفته‌اند که بسیار کم است و باید برای افزایش کمک‌ها تلاش کرد.

۶ خرداد ۱۳۹۴ ۱۵:۴۶
تعداد کلیک: ۲,۱۵۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.