English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

حضور نماینده ستاددیه در اندرزگاه زندانیان جرایم غیرعمد اراک

اراک دیه ستاد
معاون ستاددیه شعبه استان مرکزی به منظور بررسی وضعیت زندانیان غیرعمد از اندرزگاه اراک بازدید و در دیداری چهره به چهره به بررسی مشکلات این مددجویان پرداخت.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، مسن‌آبادی به همراه  کارشناسان این ستاد مردمی  ضمن بازدید از محل نگهداری و خوابگاه‌های این اندرزگاه به رفع مشکلات پرونده 37 نفر از این محکومان مالی و دیه پرداخت.

وی در تشریح نتایج این بازدید 3 ساعته گفت: مددجویان غیرعمد این اندرزگاه از نظر فضا و امکانات رفاهی  در وضعیت بسیار مطلوبی نگهداری شده و مسئولین زندان برنامه‌های فرهنگی و قرآنی خوبی در نظر گرفته‌اند.

معاون ستاددیه شعبه استان مرکزی در خصوص پرونده‌های رسیدگی شده، اظهار کرد: از 37 مددجویان این اندرزگاه که با مراجع به کارشناسان ستاددیه نسبت به تشکیل پرونده اولیه آنها اقدام شد 10 مورد مربوط به حوادث رانندگی، 13 مورد پرونده‌های مرتبط با مهریه و 14 مورد هم در ارتباط با افرادی بود که با بدهی مالی ناشی از صدور چک و سفته راهی زندان شده بودند.

ونکی، مدیر زندان مرکزی اراک نیز در سخنانی همکاری و تعامل با ستاد دیه را مطلوب و در راستای خدمت‌رسانی بیشتر به دستگاه قضاء اعلام کرد و افزود: کلیه امور مربوط به پیگیری و آزادی زندانیان جرایم غیرعمد طبق برنامه و با محوریت سرعت در خدمت انجام می‌گیرد.

وی ابلاغ دستورالعملی معین برای تسریع در روند رسیدگی به زندانیان غیرعمد را خواستار شد و به منظور عدم ارجاع زندانیان بی بضاعت به زندان، تهیه این دستورالعمل را موثر در کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها عنوان کرد. 

۵ خرداد ۱۳۹۴ ۱۱:۱۴
تعداد کلیک: ۲,۲۸۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.