English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

۸۸ زندانی جرائم غیرعمد به همت خادمان حرم رضوی آزاد می‌شوند

به‌مناسبت دهه کرامت با حضور مسئولین کشوری و استانی، با اجرای طرح «یا ضامن آهو» ۸۸ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد و غیرکلاهبرداری استان خراسان رضوی آزاد می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، با تشکیل گروهی ویژه جهت رسیدگی به پرونده این تعداد از زندانیان واجد شرایط ، در حال حاضر ستاددیه استان خراسان رضوی با انجام آخرین اقدامات اداری در دادسرا و داداگاه‌های استان، خود را برای برگزاری مراسم باشکوهی که در روزهای باقی مانده از دهه کرامت برگزار خواهد شد، آماده می‌کند.

در این طرح خادمان حرم مطهر رضوی در قالب گروه اعزامی از سوی معاونت اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی برای آزادی 88 زندانی غیرعمد و آبرومند استان اقدام نموده و همزمان با برپایی این برنامه‌ در زندانهای مختلف استان، به طور ویژه با حضور در زندان مرکزی مشهد به استقبال این مددجویان نیازمند خواهند رفت.


در طرح «یا ضامن آهو» که به همت ستاددیه استان هر ساله با حضور مسئولین و خانواده‌های زندانیان برگزار می‌شود، گروه‌هایی از خدام آستان مقدس حرم رضوی که در امور قضایی نیز سررشته دارند، پیش از آزادی در بحث بررسی، تحقیق و اخذ گذشت نیز همیار ستاددیه بوده‌ و در این اقدام خداپسندانه و انساندوستانه، بالاخص در رفع مشکل از پرونده‌های سنگین و پیچیده برخی مددجویان تحت پوشش این نهاد، همواره یاوری ثابت قدم در موضوع آزادسازی این قبیل افراد بوده و هستند.



گفتنی است جدای از حضور دادستان، رئیس‌کل‌دادگستری و مدیرکل زندانهای استان خراسان‌رضوی، «سیداسدالله‌جولایی» مدیرعامل ستاددیه کشور، از جمله مهمانان ویژه این مراسم معنوی خواهد بود.


۱۲ شهریور ۱۳۹۳ ۱۴:۲۵
تعداد کلیک: ۲,۵۴۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.