English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

715 زندانی نیازمند با همت خیرین اصفهانی آزاد شدند

رییس‌کل‌دادگستری اصفهان با تقدیر از اقدامات‌خیرخواهانه مردم استان در دستگیری از نیازمندان گفت: سال گذشته 715 زندانی نیازمند از محل کمک‌های انسان‌دوستانه نیکوکاران اصفهانی از بند حبس رهایی یافتند.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، احمد خسروی‌وفا در همایش «نسیم مهر» که با حضور جهانگیر، رییس سازمان زندان‌ها و جمع کثیری از خیرین در سالن همایش‌های کوثر برگزار شد، افزود: بر خود لازم می‌دانم در محضر تمامی شما حضار از خیّران استان اصفهان تشکر کنم چرا که با جرأت می‌توان گفت چنین نیکوکارانی در سطح کشور بی‌نظیر و شاید کمتر وجود داشته باشد.

وی افزود: در سال گذشته 715 زندانی در استان اصفهان توسط خیران از زندان‌ها آزاد شدند و با مشارکت و مسادعت همین نیکوکاران از ورود به زندان نزدیک به همین تعداد نیز جلوگیری به عمل آمد.

رییس کل دادگستری استان اصفهان تصریح کرد: در بین استان‌ها، استان اصفهان بیشترین کمک نقدی را در جهت آزادی زندانیان و خانواده‌های زندانیان داشته‌ و امید است این روند در سال جاری نیز تداوم داشته باشد.

خسروی‌وفا با اشاره به همکاری خوب صدا و سیمای اصفهان در سال گذشته مبنی بر تولید ویژه برنامه «یک شهر ضیافت» گفت: این برنامه یکی از پر مخاطب‌ترین برنامه‌های ماه رمضان برای کمک به آزادی زندانیان بود که زمینه آزادی تعداد زیادی از زندانیان جرائم غیرعمد و غیرکلاهبرداری تحت واجد شرایط را فراهم کرد.

وی با تشریح وضعیت زندان‌های خارج از کشور گفت: در هیچ کجای جهان به زندانیان به این روشی که در کشورمان پرداخته شده کمک نمی‌شود.

گفتنی است در همایش بزرگ «خیرین در نسیم مهر» از بیش از ۱۰۰ خیر و خانواده زندانی موفق در استان اصفهان،‌ چهارمحال و بختیاری،‌ یزد و مرکزی تجلیل گردید.

۳ خرداد ۱۳۹۴ ۰۸:۰۵
تعداد کلیک: ۲,۱۰۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.