English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی ۶۲۱۵ زندانی در طول 7 سال فعالیت ستاددیه شعبه گیلان

زندانی گیلان
مدیر عامل ستاد دیه شعبه استان گیلان گفت: به همت خیرین در طول هفت سال اخیر ۶ هزار و ۲۱۵ زندانی جرائم غیر عمد با جمع بدهی ۳۵۲ میلیارد تومانی از بند حبس رهایی یافته‌اند.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، حمید کامران‌زاده در جمع خانواده‌های زندانیان گیلان اظهار داشت: این تعداد زندانی جمعاً به 352 میلیارد تومان محکوم شده بودند.

وی با بیان اینکه شاکیان شریف پرونده های مددجویان این استان 75 درصد از طلب خود را گذشت کرده‌اند، افزود: 6 هزار و 215 طلبکار گیلانی از این میزان از طلب خود چشم پوشی کرده تا لبخندی را بر روی لبان فرزندان و خانواده چشم انتظار این افراد بنشانند.

مدیر عامل ستاد دیه شعبع استان گیلان گفت: مبلغ ریالی گذشت اخذ شده به میزان 263 میلیارد تومان است که 13 میلیارد تومان توسط بیمه‌ها و خانواده زندانیان جرایم غیرعمد پرداخت شده است.

کامران‌زاده با بیان اینکه 76 میلیارد تومان از طلب شاکیان جرایم غیرعمد از طریق کمیته امداد و صندوق حمایت از زندانیان در گیلان پرداخت شده است، تصریح کرد: در همه شرایط و تمامی مراحل آزادسازی زندانیان تحت حمایت این نهاد مردمی تکریم شخصیت زندانیان غیر عمد و ایجاد درآمد پایدار برای آن‌ها از اموری بوده است که با همکاری سازمان زندان‌های این  استان موارد را پیگیری کرده‌ایم.

 

۲ خرداد ۱۳۹۴ ۱۵:۲۹
تعداد کلیک: ۲,۳۴۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.