English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

ظرفیت‌شرکت‌های‌بیمه فرصتی‌طلایی در راستای‌آزادی‌زندانیان‌غیرعمد

مدیرکل زندان‌های استان بوشهر گفت: ظرفیت‌ موجود در شرکت‌های بیمه یک فرصت طلایی برای جذب کمک‌های نقدی در جهت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد می‌باشد.

 به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، حمیدرضا حیدری در دیدار با مدیرعامل معاونین و نمایندگی‌های شرکت بیمه معلم در افزود: در حاضر 149نفر از محکومان جرایم غیرعمد در زندانهای استان تحمل حبس می‌نمایند که انتظار می رود با همکاری خیرین و مساعدت مسئولین و همیاری شرکت‌های بیمه با تسریع در رسیدگی به وضعیت این افراد شاهد آزادی حداکثری این افراد باشیم.

نائب رئیس هیئت مدیره ستاد دیه شعبه استان بوشهر با اشاره به نقش ستاد دیه در افزایش سلامت اجتماعی شهروندان گفت: رسالت این نهاد مردمی تنها آزادی یک زندانی و حتی کمک به وضعیت نابسمان یک خانواده خلاصه نشده و در یک نگاه دقیق‌تر شاهد هستیم که با آزادی یک جوان جویایی کار یا با پیشگیری از ورود ناخواسته سرپرست آبرومند یک خانواده به زندان تا چه میزان یک جامعه از افتادن در ورطه معضلات اخلاقی نجات یافته و تا چه میزان از هزینه‌های اضافی جلوگیری به عمل می‌آید.

وی افزود: یکی از اقدامات ویژه ستاد دیه در سال‌های آتی فرهنگ‌سازی در خصوص موضوعاتی چون نفقه، مهریه، چک های غیرکلاه برداری و تصادف و دیات بوده است که در این راستا شرکت‌های بیمه با قابلیت‌ها و ظرفییت‌های خودشان فرصتی طلایی در جذب کمکها و حتی اطلاع‌رسانی عمومی در جهت پیشگیری از وقوع جرایم غیرعمد به حساب می‌آیند.

در ادامه «جمالی» مدیرعامل شرکت بیمه معلم این استان نیز در سخنانی اظهار کرد: یکی از افتخارات این مجموعه این است که بتوانیم در راستای خدمت رسانی به مردم (بویژه زندانیان بی بضاعت) گامهای موثری برداریم.

وی ادامه داد: بر خود تکلیف می دانیم که مشارکتی فعال در آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد داشته و از هیچ کوششی در این زمینه خود و همکاران در سراسر استان دریغ نکنیم.

a1z2

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۶:۱۲
تعداد کلیک: ۲,۳۶۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.