English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

اجرای طرح «هر مسجد آزادی یک آزادی» در سطح استان کرمان

رییس دادگستری استان کرمان با اشاره به نقش محوری مساجد در حل معضلات اجتماعی گفت: با عنایت به ایام ماه‌های رجب، شعبان و رمضان طرح «هر مسجد آزادی یک آزادی» در سطح استان کرمان اجرا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، یدالله موحد در جلسه هیات مدیره ستاددیه شعبه استان کرمان قانون گرایی را یکی از محورهای مهم همگرایی جامعه دانست و تصریح کرد: اگر همه مردم و بخش های حاکمیتی، حول محور قانون حرکت کنند بسیاری از مشکلات جامعه حل و فصل خواهد شد و دیگر زمان شاهد هجوم افزایش زندانیان نخواهیم بود.

وی افزود: امیدواریم با تدابیری که درسنوات گذشته داشته‌ایم در سال جاری نیز بتوانیم خدمات خودمان را در این بخش از جامعه جهت آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد که شرایط ماندن در زندان را ندارند بیشتر کنیم.

موحد بیان کرد: امیدواریم در سال جاری عملکرد ستاد دیه که به عنوان بخش امداد رسان برای گروهی از افراد جامعه محسوب می‌شود را با عینیت بیشتری انجام دهیم.

رئیس هیات امنای سنتاددیه شعبه استان کرمان، بخش اعظم مسایل و مشکلات جامعه را رعایت نکردن قانون دانست و گفت: اگر در تمامی حوزه ها مانند مسایل سیاسی، اجتماعی، خانواده و ... تعهدات قانونی انجام می‌شد شاهد بسیاری از اتقافات نبودیم.

موحد افزود: اگر در سایه شعار سال جاری بتوانیم فرهنگ قانون مداری را ترویج دهیم علاوه بر، برطرف شدن مسایل و مشکلات شاهد وحدت بین مردم و دولت خواهیم بود.

رییس کل دادگستری استان کرمان خواستار جذب حداکثری خیرین در ستاد دیه استان شد و اظهار کرد: اگر بتوانیم همراهی مردم خصوصا خیرین را در ستاد دیه داشته باشیم برای رسیدن به اهدافمان موفقیت بیشتری خواهیم داشت.

وی مساجد را سنگر دینی و فرهنگی کشور اعلام کرد و افزود: با عنایت به ظرفیت‌های مساجد در صدد هستیم طرح «هر مسجد آزادی یک آزادی زندانی غیرعمد» را در ایام مبارک و نورانی ماه‌های رجب، شعبان و رمضان در راستای آزادی حداکثری محکومان غیر عمد در سطح استان و شهرستان‌ها برگزار کنیم.

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۶:۴۵
تعداد کلیک: ۲,۵۷۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.