English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

متولی برپایی جشن‌ گلریزان هم باید مردمی باشد

معاون قضایی رییس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به مردم نهاد بودن ستاددیه گفت: برپایی جشن گلریزان آزادی زندانیان نیازمند نیز بایستی با همت خیرین و نیکوکاران برگزار شود.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، به منظور برپایی جشن‌های باشکوه گلریزان (ویژه ماه رمضان) نخستین جلسه هماهنگی ستاددیه بادستگاهای اجرایی و ادارات دولتی این استان با حضور فرماندار و خیرین خداجو در محل ستاد دیه شعبه اردبیل برگزار شد.

معاون قضایی رییس کل دادگستری و رییس هیأت مدیره ستاددیه شعبه استان اردبیل با اشاره به آمار 422 نفری زندانیان غیرعمد استان گفت: از بدو تاسیس ستاددیه تا کنون تمامی افتخار خادمان این مجموعه به مردم نهاد بودن آن بوده و اهتمام تمامی افراد بر حفظ همین ویژگی می‌باشد.

اسکندرزاده ادامه داد: در راستای آزادی زندانیان آبرومند و نیازمند ما نباید تنها به خیرین به عنوان یک منبع مالی نگاه کرده و از خدمات معنوی و فکری آنها غافل شویم.

وی اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان و برگزاری جشن‌های گلریزان در جهت برپایی هرچه باشکوه تر این آیین انسانی بایستی ضمن بهره‌مندی از تسهیلات مسولین دلسوز استانی از مساعدت مساعدت مشارکت خیرین در برگزاری جشنهای گلریزان غافل نباشیم.

معاون قضایی رییس کل دادگستری اضافه کرد: این همکاری قطعا زمینه آزادی هر چه بیشتر زندانیان جرائم غیر عمد را از زندانهای استان فراهم کرده وبا بازگشت این عزیزان به کانون خانواده و جامعه نیز طبعا بسیاری از مشکلات اجتماعی که باعث سلب  امنیت اجتماعی وآرامش خانوادگی می‌شوند، به طبع کاهش خواهند یافت.

وی گفت: کمک به زندانیان جرائم غیرعمد از وظایف شرعی،اجتماعی وقانونی همه ما بوده و هنگامی که فردی به زندان می‌افتد و در ادامه خانواده او نیز دچار مشکلات می‌گردند، گره گشایی از این وضعیت حاد به قدر وسع بر دوش همگی ما می‌باشد.

اسکندرزاده اطلاع رسانی از طریق صدا وسیما در جهت بالا بردن سطح آگاهی مردم نسبت به عملکرد ستاددیه را موثر در بحث حبس‌زدایی دانست و خاطر نشان کرد: یکی از راههای کاهش جرائم غیر عمد و به حداقل رساندن عواملی که سبب ورود ناخواسته افراد به زندان می‌شود، ساخت هرچه بیشتر برنامه‌های تلویزونی و ارائه آثار هنری کارشناسی شده است.

۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۰۹:۱۷
تعداد کلیک: ۲,۴۰۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.