English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

45 مددجوی غیرعمد گیلانی در فروردین ماه آزاد شدند

مدیرعامل ستاددیه شعبه گیلان با تقدیر از حمایت‌های مردمی از آزادی 45 نفر مددجویان جرائم غیر عمد و غیرکلاهبرداری این استان در فروردین ماه سال جاری خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، 6 نفر از این زندانیان با محکومیت مربوط به حوادث و سوانح رانندگی ،31 نفر بدلیل جرائم مالی (غیر کلاهبرداری) و 8 مددجو نیز با بدهی مربوط به مهریه و نفقه در حبس به سرمی‌بردند.

مبلغ بدهی این افراد بالغ بر یک میلیارد و پانصد میلیون تومان بوده که از این مبلغ 240 میلیون تومان توسط خانواده‌های مددجویان و 370 میلیون تومان نیز از طریق گذشت رضایتمندانه شکات تامین گردیده است.

ستاد دیه شعبه این استان نیز با ارائه تسهیلاتی معادل 840 میلیون تومان و همچنین صندوق تامین خسارت با مبلغ یکصد میلیون تومان برای آزادی این 45 نفر اعتبا اختصاص داده‌اند.

طبق آمار تا پایان فروردین ماه سال جاری تعداد 380 نفر از مددجویان جرائم غیرعمد در زندان‌های استان تحمل حبس می‌نمایند که از این تعداد 269نفر بدلیل جرائم مالی ناشی از صدور چک بلامحل و ضمانت راهی حبس گردیده‌اند که با رقم حدود 70 درصد از کل محکومین جرائم غیر عمد زندانهای استان را همین دسته از زندانیان شامل می‌گردند.

 

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۱:۵۵
تعداد کلیک: ۲,۲۴۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.