English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کمیته هماهنگی جشن‌های گلریزان استان بوشهر برگزار شد

بوشهر که در تعداد برگزاری جشن‌‌گلریزان از استان‌های برتر کشوری است، در روزهای منتهی‌به ماه رمضان اولین جلسه هماهنگی خود را به ریاست عضو هیات مدیره ستاددیه و مدیرکل زندانهای این استان برگزار کرد.

 به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، جلسه هماهنگی برگزاری جشن‌های گلریزان با حضور حمیدرضا حیدری، مدیرکل زندانها و نائب رئیس هیئت مدیره ستاد دیه استان، سید اسماعیل موسوی معاون اداره کل زندانها و مدیرعامل ستاد دیه شعبه استان با تاج‌بخش، مدیرعامل و مدیر امور شعب بانک تجارت استان بوشهر در سالن جلسات این بانک برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مهندس تاج‌بخش با اعلام آمادگی این بانک در جهت انجام برنامه‌های مشترک فرهنگی و اجتماعی گفت: سعی ما در همواره همکاری و تعامل سایر شعب بانک تجارت در جهت برپایی هرچه بهتر جشن‌هایی است که ریشه در باور دینی و ملی ما دارند.

وی افزود: بانک تجارت در حوزه مدیریت بانکی در صدد آن است تا نسبت به امور عام المنفعه و اقدامات انساندوستانه غافل نبوده و در حد بضاعت خود به تعهدات و وظایف خودش در این راستا عمل نماییم.

در ادامه مدیرعامل ستاد دیه شعبه استان بوشهر با ارائه گزارشی از چگونگی برگزاری جشن‌های گلریزان در سال 93 به تشریح برنامه‌ها و اقدامات این نهاد مردمی در رمضان سال جاری و طول ایام سال پرداخت.

موسوی حقیقی، با اشاره به جلسه اخیر خود با رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در همین راستا و به منظور جلب بیشتر مشارکت‌های مردمی و میزبانی بیشتر شهرستان‍‌های این استان در این ملاقات مقرر شد تمام نهادها و مراکز متبوع این سازمان در راستای میزبانی و مدیریت این مراسم با ستاددیه نهایت همکاری را داشته باشند.

وی مرکز امور اصناف و بازرگانان را بستر و پل ارتباطی دوسویه این نهاد با سازمان صنعت و معدن دانست و در راستای مساعدت این ستاد در آزادی محکومان غیرعمد همکاری تمامی شعب بانک تجارت را خواستار شد.

گفتنی است سال 93 بوشهر با برگزاری بیش از 20 جشن گلریزان از استانهای رتبه برتر کشوری را در تعداد همایش برگزار کرده به خود اختصاص داده است.

a4

۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۰۹:۱۰
تعداد کلیک: ۲,۴۳۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.