English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

حضور رییس سازمان صنعت ومعدن استان آذربایجانشرقی درستاددیه

حسین نجاتی رییس سازمان صنعت ومعدن و تجارت استان باحضور در ستاد دیه روند عملی شدن تعهدات خیرین جشن گلریزان 93 تبریز را بررسی کردند .

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، در جلسه‌ای که به ریاست حجت الاسلام والمسلمین شریفی رییس کل دادگستری استان و رییس هیات امنای ستاد دیه استان آذربایجان شرقی برگزار شد، نحوه پیگیری و وصول تعهدات مورد مداقه نظر اعضا قرار گرفت .

درابتدای این جلسه  حجة الاسلام محرمی مدیرعامل ستاد دیه استان ضمن خیر مقدم به اعضاء و تشکر از مشارکت فعال و موثر اهالی صنعت و بویژه رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در برگزاری با شکوه جشن گلریزان، گزارشی از فرایند عملی شدن تعهدات خیرین و تعداد زندانیان جرایم غیرعمدی که از محل کمک‌های مردمی استان در ماه مبارک رمضان آزاد شده‌اند، ارائه نمود.


در ادامه بنی‌هاشمی مدیرکل زندانهای استان با اعلام شرایط سخت و بحرانی زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد و غیرکلاهبرداری و همچنین مصائب و مشکلات خانواده‌ این قبیل مددجویان اظهار داشت: در مدت تحمل حبس ضرروت تسریع در عملی شدن تعهدات و آزادی زندانیان باید مورد توجه قرار گیرد که در همین زمینه بایستی از صنعت گران استان به جهت احساس مسئولیت در امر آزادی زندانیان مورد حمایت ستاددیه کمال تشکر را داشت .

حسین نجاتی، رییس سازمان صنعت و معدن وتجارت نیز فعالیت در امور ستاد دیه را که با موضوع انسان، آزادی و حفظ کرامت انسان سر و کار دارد، کاری متعالی و لذت بخش توصیف کرد و از تشکیلات قضایی استان به خاطر ایجاد زمینه مشارکت صنعتگران را در این اقدام خداپسندانه قدردانی نمود.



وی بر آمادگی سازمان متبوع برای کمک به آزادی حداکثری زندانیان نیازمند و آبرومند استان تاکید کرد و افزود: در این راستا برنامه‌هایی را با نظارت کامل معاونین سازمان جهت پیگیری و وصول تعهدات خیرین در دستور کار داریم.

در پایان جلسه شریفی، رییس کل  دادگستری استان و رییس هیات امنای ستاد دیه در سخنان کوتاهی خدمت به خلق و انفاق در راه خدا را توفیق الهی ارزیابی نمود و خاطر نشان کرد: با استناد به آیات محکم و احادیث متواتر انفاق و دستگیری از نیازمندان نعمت بزرگی است که خداوند به جهت اعمال و نیات افراد این موهبت الهی را تنها به بندگان خاص و خالص خویش اعطاء می‌نماید.

 

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
۱۱ شهریور ۱۳۹۳ ۱۱:۴۳
تعداد کلیک: ۲,۲۸۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (1 رای)
  • abrahimi
  • ۲۳ مهر ۱۳۹۴ ۱۰:۲۱
  • 0
  • 0
    0

با سلام وتشکر از زحمات شماعزیزان خصوصا جناب آقای حجة الاسلام محرمی که زحمات زیادی متحمل میشوند بنده یکی از آشنایان زندانی مالی یونس درگاهی میباشم خواستم بدین وسیله درد دل یک مادر پیر را باشما درمیان بگذارم که تنها نان آور خانواده پسر شان بوده والان در
زندان میباشد و با دودختر در خانه مانده و ازلحاظ فیزیکی نیز مریض بوده و توسط اطرافیان گذران زندگی میکند خواهشمند است دراین خصوص عنایت ویژه فرموده وآنها را از این وضعیت وخیم نجات دهید. باتشکر اجرکم عندالله


امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.