English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

محصولات‌فرهنگی‌کم‌هزینه‌ترین‌مرجع‌برای‌بحث‌پیشگیری‌هستند

مدیرعامل ستاددیه آذربایجان‌شرقی در دیدار با مدیر سیمای استانی محصولات فرهنگی را کم هزینه‌ترین اقدام در راستای بحث پیشگیری و فرهنگ‌سازی اعلام و بر ارتقاء سطح همکاری‌های فی‌مابین تاکید نمود.

  

 

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان، با هدف ارتقاء سطح روابط و تولید برنامه‌های مشترک آموزشی حجت‌الاسلام محرمی در معیت اعضای هیات مدیره این نهاد مردمی با لطیفی مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز استان آذربایجان شرقی دیدار کردند .

در ابتدای این دیدار مدیرعامل ستاددیه شعبه استان ضمن تقدیر از حمایت‌های خالصانه علی نواداد، مدیرکل سابق و همه مدیران، برنامه سازان و هنرمندان صدا و سیمای مرکز استان اظهار داشت: بدون شک ترکیب مشاهدات اعضای این نهاد مردمی و تجربیات مسئولین رسانه ملی در راستای تولید مستندهای مرتبط با قوانین راهنمایی و رانندگی و بویژه مخاطرات مربوط به صدور چک‌های بانکی منشاء ثمرات بسیاری برای عموم مردم خواهد بود.

وی با اشاره به مقبولیت رسانه ملی در تنویر افکار عمومی گفت: در دوره‌ای که افراد به دلیل مشغله‌های اجتماعی و اقتصادی فرصت کمتری دارند تا به مطالعه و امکان شرکت در بسیاری از محافل آموزشی را داشته باشند، رسانه ملی با وجود وسعت مخاطبان و درجه بالای اثرگذاری این نقیصه و کمبود محسوس را به بهترین نحو جبران کرده و با عنایت به تجارب قبلی شاهد این هستیم که در پیشگیری از ورود ناخواسته افراد به زندان‌ها نیز این رسانه تا چه میزان می‌تواند نقش‌آفرین باشد.

محرمی، محصولات فرهنگی را کم هزینه‌ترین، سریع‌ترین  و در عین حال بزرگترین مرجع برای بحث فرهنگسازی معرفی کرد و با بیان همکاری‌های مشترک آمادگی این ستاد مردمی را در جهت معرفی مددجویان خاص و در راستای ارائه گزارش و اطلاعات مستند، مستدل در جهت تولید تله فیلم‌های داستانی و مستند اعلام کرد.

محرمی نقش رادیو و تلویزیون را در جلب مشارکت‌های مردمی و جمع آوری وجوه نقدی در جهت آزادی مددجویان دربند و آبرومند انکار نشدنی خواند و ابراز امیدواری کردکه با حمایت و همکاری بیش از پیش مسئولین دلسوز سیمای استانی شاهد برگزاری موفق دوازدهمین جشن گلریزان آزادی زندانیان نیازمند که در ماه آینده در شهر تبریز برگزار خواهد شد، باشیم.

در ادامه سید محسن لطیفی، مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی نیز در سخنانی کار در قاب رسانه را همواره نیازمند خرد جمعی اعلام کرد و افزود: رسانه ملی به عنوان چشم بینا و گوش شنوا و زبان گویای مردم در مسائل و مصائب و همچنین در شادی و غم همراه آنها بوده و برای همین منظور جهت تسکین آلام دردمندان و برطرف نمودن احتیاجات نیازمندان همواره خود را در خدمت موسسات خیریه و نهاد می‌داند.

مدیرکل صد و سیمای استان فعالیتها و خدمات ستاد دیه را در سلامت اجتماعی افراد بسیار مهم و ارزشمند خواند و اظهار کرد: اینکه رسانه ملی در عصر رقابت شبکه‌های مجازی و تلویزیونی داخلی و بین‌المللی در انگیزش و ترغیب مردم به برنامه‌های عام المنفعه و انسان دوستانه‌ای همچون برگزاری با شکوه آئین گلریزان ستاد دیه به فعالیت می‌پردازد و از این طریق موجب اقبال و اعتماد عموم شهروندان و هموطنان نیز قرار می‌گیرد، جای بسی شکر بر درگاه الهی داشته و از همین رو ما نیز تلاش شایسته در این بخش را از جملع دغدغه‌های خودمان به حساب می‌آوریم .

لطیفی ضمن اعلام آمادگی برای مشارکت در ساخت برنامه‌های آتی ستاد دیه گفت: صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در راستای پیشگیری از جرایم به خصوص جرایم غیرعمد و جلوگیری از ورود افراد اغلب ناآشنا با قوانین و مقررات به داخل زندانها آماده هرگونه همکاری با ستاد دیه است .

۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۰:۲۶
تعداد کلیک: ۲,۲۷۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.