English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 225 زندانی غیرعمد استان آذربایجان شرقی در سال 93

با مساعدت خیرین و همکاری شکات تعداد 225 نفر از زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد استان آذربایجان شرقی در سال گذشته از بند حبس رهایی یافتند.

مدیرعامل ستاددیه شعبه استان آذربایجان شرقی در سی و دومین جلسه هیات مدیره ستاد دیه با اشاره به عملکرد سال گذشته این نهاد مردمی در آزادی تعداد 225 نفر از مددجویان جرائم غیرعمد گفت: در روزهای منتهی به سال نو با مساعدت خیرین و همکاری شکات در مختومه شدن بسیاری از پرونده‌های قضایی 119 محبوس زندان مرکزی تبریز، 14 محکوم زندان اهر، 3 زندانی مالی زندان جلفا، 11 نفر از مددجویان واجد شرایط زندان سراب، به همراه محکومان نیازمندی از زندان‌های مراغه، مرند، میانه، هشترود و ندامتگاه خوی از بند حبس رهایی یافتند.

وی با نقل آیاتی از قرآن کریم، باقیات الصالحات را از نافع‌ترین ثمرات برای افراد معرفی کرد و گفت: خداوند با بیان پیامبر مکرم اسلام (ص) حیات دنیوی را به چهار فصل سال تمثیل نموده و می‌فرماید در حقیقت عمر انسان بهار، تابستان، پاییز و هم زمستان دارد که در این میان دارایی دنیوی انسان زوال‌پذیر بوده وهمچون زینت طبیعت ناپایدار است و آنچه انسان را به بقاء و سعادت ابدی نایل کرده و می‌کند همین اعمال نیک است .

حجت‌الاسلام محرمی ادامه داد: فعالیت ستاد دیه را نیز در این راستا باید یکی از همین توفیقات الهی برای کسب باقیات الصالحات به شمار آرود و حل مشکل افراد نیازمند را بهترین موهبت الهی دانست.

وی با اشاره به نامگذاری سال جدید اظهار کرد: قطعاً همگی ما در هر بخش و یا مجموعه خدمتی که باشیم می‌توانیم با حسن همکاری و مساعدت در اجرای این شعار راهبردی و همگانی سهیم بوده و ثمرات آن را مشاهده نماییم.

در این جلسه اعضاء هیئت مدیره ضمن بررسی بودجه پیشنهادی سال جاری، پرونده 20 نفر از مددجویان متقاضی کمک را مورد بررسی قرار داده و طبق گزارش گروه‌های تحقیق ستادددیه به تصویب ارائه تسهیلات به واجدین شرایط پرداختند.
۲۹ فروردین ۱۳۹۴ ۱۱:۵۶
تعداد کلیک: ۲,۳۱۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.