English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 191 زندانی غیرعمد هرمزگانی با اخذ گذشت 70 میلیاردی

مدیرعامل ستاد دیه شعبه استان هرمزگان گفت: در سال گذشته تعداد 191 محکوم به جرائم غیرعمد و غیرکلاهبرداری با گذشت رضایتمندانه 70 میلیاردی ریالی طعم آزادی را چشیدند.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور،  احمد مرادی نژاد در نشست هیات مدیره ستاد دیه شعبه این استان، بدهی این افراد را بیش از 197 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: علاوه بر تخفیف 70 میلیارد ریال شکات شریف پرونده‌ها، 9 میلیارد ریال نیز از طریق ارائه تسهیلات بانکی در راستای استخلاص مددجویان پرداخت گردیده است.

وی با اشاره به اینکه با طرح ویژه آزادی زندانیان نسوان نیازمند سرپرست خانواده این استان در حال حاضر هیج زندانی زنی را در سطح استان ندارد، اظهار کرد: هم اکنون 103 زندانی مرد که بیشتر آنها را محکومان مالی با 75 مددجو تشکیل داده‌اند در پشت میله‌های زندان حضور دارند.

مردای‌نژاد با اشاره به اینکه سال گذشته 209 پرونده در شورای حل اختلاف ستاددیه این استان مورد بررسی قرار گرفته است، گفت: از این تعداد 169 فقره با مشارکت اولیاءدم و طلبکاران منجر به صلح و سازش شد.

مدیرعامل ستاد دیه شعبه استان هرمزگان ادامه داد: از ابتدای سال جای تاکنون نیز بررسی 38 پرونده در این نهاد مردمی در جریان است که در این بین بدهی چهار میلیارد و 208 میلیون ریال این مددجویان با دعوت از شاکیان تا میزان دو میلیارد ریال کاهش پیدا کرده است.

در هشتمین جلسه هیات مدیره این ستاد مردم نهاد پرونده 8 نفر از مددجویان نیازمند با مجموع بدهی 13 میلیارد ریال در جهت استخلاص از بند مورد بررسی اعضا قرار گرفت.
۲۶ فروردین ۱۳۹۴ ۰۸:۰۱
تعداد کلیک: ۲,۲۸۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.