English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آمار زندانیان نسوان جرایم غیرعمد استان یزد به صفر رسید

مدیرعامل ستاد دیه شعبه یزد با اشاره به طرح ویژه روز زن گفت: به مناسبت میلاد دخت نبوت (س) آمار تمام زندانیان نسوان محکوم مالی جرایم غیرعمد زندانهای سطح این استان به صفر رسید.

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، اسلام افشون در جمع خبرنگاران افزود: با پیگری اعضای این ستاد مردم نهاد و همکاری خوب خیرین استانی توانستیم تا پایان سال ۹۳ آمار زندانیان نسوان استان را که مشمول مساعدت ستاد دیه بودند را از بند حبس رهایی داده و به آغوش گرم خانواده‌هایشان بازگردانیم.

وی اظهار کرد: در سال گذشته تعداد ۷ زندانی زن با بدهی بالغ بر ۲ میلیارد و چهارصد میلیون ریال در زندانهای استان بسر می بردند که با تلاش کمیته صلح و سازش ستاد مبلغی در حدود ۸۰۰ میلیون ریال از سوی شکات گذشت رضایتمندانه اخذ و مابقی از منابع ستاد دیه پرداخت شد.

مدیرعامل ستاد دیه شعبه این استان با تبیین الویت‌های فرهنگی این نهاد مردمی در سال 94 گفت: ستاد دیه اکنون پا از آزادی زندانیان جرائم غیر عمد فراتر نهاده و یکی از رسالت‌های جدیدش را فرهنگ‌سازی می‌داند.

وی گفت: طبق موافقت هیئت مدیره و طی مذاکرات به عمل آمده با رسانه‌ها و بالاخص صدا و سیمای استانی تلاش این ستاد در سال جاری بیشتر معطوف به موضوع پیشگیری از ورود افراد به زندان متمرکز شده است.

۲۶ فروردین ۱۳۹۴ ۰۷:۴۲
تعداد کلیک: ۲,۳۲۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.