English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی تمامی زندانیان غیرعمد قدیمی

مدیرعامل ستاددیه شعبه کرمان از آزادی تمامی زندانیان قدیمی خبرداد و گفت: تمامی زندانیان جرایم غیرعمد ورودی سال های 91 و 92 از زندان‌های سطح این استان آزاد شدند.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، حجت الله موسوی‌‍قوام در گفت وگو با میزان دراین باره اظهارکرد: درسال گذشته 185 زندانی نیازمند با بدهی حدود 44 میلیارد ریال از زندان‌های استان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

وی با اشاره به اینکه پیشگیری و درمان جزو اولویت‌های ستاد مردمی امور دیه است، تصریح کرد: تفاهم‌نامه‌هایی با معاونت پیشگیری و اجتماعی دادگستری استان و بانک رسالت منعقد شده است.

مدیرعامل ستاد دیه شعبه استان کرمان اضافه کرد: تعداد 500 نفر از خیرین برای دریافت وام یک میلیون تومانی به بانک رسالت معرفی شده‌اند که مبلغ این وام برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد به حساب ستاد دیه استان واریز شده است.

وی افزود: همچنین هماهنگی‌های لازم برای برنامه‌های هشداری و فرهنگ سازی با معاونت پیشگیری از وقوع جرم انجام و به شبکه استانی تحویل شده است.

مدیرعامل ستاد دیه شعبه این استان با بیان اینکه 80 درصد زندانیان جرایم غیرعمد را بدهکاران مهریه و نفقه تشکیل می‌دهند، ادامه داد: درحال حاضر 222 زندانی جرایم غیرعمد در انتظار آزادی هستند که این تعداد 44 نفر بدهکار دیه، 52 نفر دارای چک برگشتی، 112 نفر بدهکار مهریه و 14 نفر بدهکار نفقه هستند.

موسوی اظهار کرد: هزینه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استان از محل کمک خیران، کمک ویژه ستاد دیه کشور، اعتبارات صندوق تامین خسارت بدنی و تسهیلات بانکی تامین شده است.

وی گفت: اولویت ستاد دیه استان کرمان آزادسازی بدهکاران دیه و سپس افرادی است که از سال‌های گذشته در زندان حضور دارند.

۲۴ فروردین ۱۳۹۴ ۱۰:۴۱
تعداد کلیک: ۲,۳۶۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.