English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بی‌احتیاطی بچه‌های فامیل مرد همسایه را راهی زندان کرد

جوان متاهل ۳۳ ساله که در یک غفلت تمام عیار راهی زندان شده، برای آزادی خود نیازمند کمک ۵۰ میلیون تومانی خیرین و نیکوکاران است.

 

به گزارش خبرنگار قضایی مهر، چند سال قبل در یک آپارتمان ۴ طبقه در منطقه غرب تهران (شهرک راه آهن) ۴ خانواده زندگی می‌کردند و ارتباط همسایه‌ها با هم خوب بود و مشکل خاصی نداشتند. اما یک بی احتیاطی تمام معادلات زندگی آنها را بهم ریخت.

داستان از جایی آغاز شد که در یک روز بهاری یکی از همسایه‌ها که میهمانان زیادی داشت و فرزندان میهمان بعلت فضای محدود خانه بیرون آمده و روی پشت بام به بازی مشغول می‌شوند که در این میان نظرشان را ظرفی پر از مایعات جلب کرده و به تصور اینکه آب بازی می‌تواند به بهترین شکل وقت آنها را مشغو کرده به سراغ ظرف  اسید می‌روند که توسط یکی از همسایه‌ها روی پشت بام آن ساختمان نگهداری شده بود.

این اسید مصرف خانگی داشت و به نوعی برای بازکردن لوله استفاده می‌شده اما بچه‌ها بی‌احتیاطی کرده و درب ظرف را باز کرده و بر روی یکدیگر می‌ریزند که در بین آنها یکی از همان دختربچه‌ای بیش از دیگران دچار سوختگی و مصدومیت می‌گردد.

کار به شکایت می‌کشد که چرا همسایه ظرف را در چنان مکانی قرار داده و بدنبال همین کارگر ۳۳ ساله‌ای که خود دختربچه کوچکی در خانه داشته روانه زندان می‌گردد.

طبق اعلام پزشکی قانونی در چند نقطه از بدن این کودک ۴ درصد سوختگی وجود دارد و جمع درصدها و حکم قاضی بر آن است که آقای (م - م) باید برای استخلاص خود از حبس ۱۱۸ میلیون تومان دیه پرداخت نماید.

تا کنون خانواده کارگر با وجود مشکلات مالی توانستند ۸ میلیون تومان جمع کنند و شاکی هم حدود یک میلیون تومان گذشت رضایتمندانه داشته اما وی برای مبلغ باقیمانده در حال حاضر در پشت میله‌های سرد زندان قرار داشته و انتظار حضور در جمع خانواده را می‌کشد.

به گزارش خبرنگار مهر، ستاد دیه کشور در این مورد اعلام کرده است که خیرین می‌توانند کمک‌های نقدی خود را برای آزادی این مددجوی غیرعمد از طریق شماره حسابهای 74/74 بانک ملت و 7777 بانک تجارت، به نام ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند پرداخت نمایند.

 

۱۹ فروردین ۱۳۹۴ ۰۹:۲۲
تعداد کلیک: ۲,۵۸۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.