English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

گذشت 17 میلیاردی شکات برای آزادی 185 زندانی غیرعمد

مدیرعامل ستاددیه شعبه استان کردستان از گذشت 17 میلیاردی شکات برای آزادی 185 زندانی جرائم غیرعمد در یکسال گذشته خبر داد.

 

اسدالله گرجی زاده در گفت‌و گو با میزان با اعلام این خبرگفت: در سال گذشته 185 زندانی جرایم غیرعمد دیه با کمک 2 میلیارد و 400 میلیون تومانی ستاد دیه کشور، 2 میلیارد و 350 میلیون تومانی صندوق تامین خسارت‌های بدنی بیمه و اعطای وام یک میلیارد و 500 میلیونی بانک‌ها و همچنین نقدینگی 2 میلیارد تومانی خود زندانیان، از زندان آزاد و به آغوش خانواده بازگشته اند.

مدیرکل زندانهای استان کردستان افزود: محکومان مالی بیشترین آمار زندانیان جرایم غیرعمد در زندان‌ها را تشکیل می‌دهند که ریشه بسیاری از جرایم مشکلات اقتصادی است.

مدیرعامل ستاد دیه شعبه استان کردستان اضافه کرد: 212 زندانی جرایم غیرعمد با بدهی در حدود 7 میلیارد تومان در انتظار آزادی هستند که امیدواریم با کمک خیران زمینه آزادی این تعداد زندانی نیازمند از زندان‌ها فراهم شود.

گرجی‌زاده کاهش آمار زندانیان را از مهمترین اولویت‌های قضایی عنوان کرد و گفت: ستاد مردمی دیه استان با هدف کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و بازگشت آنان به آغوش جامعه اقدام‌های موثری را انجام داده و آزاد سازی زندانیان جرایم غیرعمد و کمک به زندانیان معسر در اولویت کاری این ستاد است.

۱۸ فروردین ۱۳۹۴ ۱۵:۳۴
تعداد کلیک: ۲,۱۶۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.