English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کمک ۸۰۰ میلیونی خیر خنجی برای آزادی 8 زندانی غیرعمد

خیر خنجی با کمک ۸۰۰ میلیون ریالی زمینه آزادی 8 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد زندان اقلید را فراهم کرد.

 

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، «حمید محمدپور» خیر نوع‌دوست استان فارس پس از بازدید از زندان اقلید  که با حضور نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، دادستان، رئیس دادگستری و جمعی از مسئولین شهرستان صورت گرفت، با اشاره به تأکیدات اسلامی در زمینه دستگیری از نیازمندان اظهار داشت: شادی خانواده این مددجویان و قداستی دارد که با عنایت الهی نصیب انسان شده و این اقدام باید به عنوان یک وظیف شرعی در بین تمام شهروندان نهادینه شود.

وی تمکن مالی و ثروت اقتصادی را نعمت و امانت خدا دانست و افزود: توفیق فراهم کردن زمینه شادی و خوشحالی یک خانواده نیازمند به ‌ویژه در آغاز سال نو ارزش والایی دارد.

نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی با اشاره به حبس بسیاری از افراد بی‌بضاعت در زندان‌ها اظهار کرد: برخی از افراد آبرومند و شریف جامعه به دلیل بدهی ناخواسته و جرائم غیرعمد در زندان‌ها بسر می‌برند که کمک و حمایت خیران از آنان موجب رفع بسیاری از مشکلات اجتماعی جامعه و کاهش جمعیت زندان‌ها می‌شود.

وی در سال نو مساعدت بیشتر دادستانی و دادگستری اقلید را در آزادی هرچه سریع‌تر زندانیان موردنظر خواستار شد و افزود: با کمک‌های متعدد خیرین خداجو در زمینه احداث مساجد، مدارس، نمازخانه، سالن ورزشی و... و رفع نیاز نیازمندان و محرومان و زندانیان نیازمند اقدامات مطلوبی صورت گرفته اما امید است با جلب مشارکت‌های مردمی در زمینه ارتقای فرهنگ و سطح امنیت اجتماعی کشور نیز بهرمند شویم.

الیاس طاهری با اشاره به چشم‌انتظاری خانواده زندانیان و بروز مشکلات فراوان معیشتی و اجتماعی برای آنان بر نهادینه کردن فرهنگ کمک‌رسانی ونوع‌دوستی در جامعه تأکید کرد.

مدیرعامل ستاددیه شعبه استان فارس نیز با تقدیر از حمایت‌های همیشگی نیکوکاران این استان گفت: کمک خیران در آزادی زندانیان غیرعمد بیانگر درک درست مردم از جامعه اجتماعی و فرهنگ دینی و حس انسان‌دوستی مردم ولایت مدار ایران اسلامی و استان فارس است.

سید رضا اسکندری با اشاره به اینکه استان فارس در زمینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در سطح کشور رتبه خوبی را به خود اختصاص داده، عنوان داشت: علی‌رغم این عملکرد اما هم اکنون تعداد 1029 زندانی جرایم غیرعمد در سطح زندانهای استان تحمل کیفر می کنند که مبلغ بدهی این زندانیان بالغ بر 2220 میلیارد ريال می‌باشد.

www.ipro.ir

۱۵ فروردین ۱۳۹۴ ۱۳:۱۴
تعداد کلیک: ۳,۷۷۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (1 رای)
  • محمدی
  • ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ ۱۲:۰۵
  • 0
  • 0
    2

باسلام به اقای حمید محمد پور آرزوی سلامتی وموفقیت بیش از پیش برای وجود شریفشان از خدا وند متعال خواهانم


امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.