English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

سال گذشته 482 نفر از زندانیان غیرعمد گیلانی آزاد شدند

گیلان
مدیرعامل ستاددیه شعبه گیلان با تشکر از مساعدت مسئولین دلسوز و نیکوکاران شریف این استان از آزادی 482 نفر از مددجویان جرائم غیرعمد در سال 93 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، حمید کامران‌زاده افزود: در راستای خدمت رسانی به زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد استان با همکاری همه دست اندرکاران قضایی واجرایی تعداد 482 نفر از زندانیان مددجویان واجد شرایط این استان در سال گذشته آزاد شده و به کانون گرم خانواده‌های خود بازگشتند.

وی ادامه داد: میزان کل بدهی این افراد مبلغی بالغ بر 32 میلیارد تومان بوده که مبلغ 18 میلیارد تومان از طریق شکات محترم گذشت رضایتمندانه اخذ شده و مبلغ 5میلیارد تومان نیز از طریق صندوق تامین خسارت پرداخت گردیده است.

مدیرعامل ستاددیه شعبه استان گیلان بیان کرد: حدود 9 میلیارد تومان نیز از طریق کمک‌های ستاد دیه کشور و وام‌های قرض الحسنه برای آزادی این تعداد زندانی اختصاص یافته است.

کامران‌زاده با اشاره به تعداد 385 زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های استان گفت: امیدواریم در سال جدید با همکاری دستگاه قضایی و روسای محترم ومددکاران زندانهای استان و تعامل بسیار خوب فی مابین  شاهد آزادی حداکثری زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد و غیرکلاهبرداری بوده و عمده فعالیت ما به سمت پیشگیری از وقوع این گونه جرائم باشد.

وی با اشاره به نام گذاری سال 1394 به نام «دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی» گفت: عزت و اقتدار ما با همدلی و همزبانی دولت و ملت تضمین می‌شود و لازمه این همکاری صمیمانه اعتماد متقابل است که امیدواریم در سایه الطاف مقام معظم رهبری و اهتمام در عملی ساختن خواسته مقام معظم رهبری شاهد کاهش چشمگیر جمعیت زندانها باشیم.

۱۰ فروردین ۱۳۹۴ ۱۲:۰۳
تعداد کلیک: ۲,۲۶۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.