English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 265 زندانی غیرعمد همدانی در سال 93

همدان
مدیرعامل ستاددیه شعبه همدان گفت: با همت مردمی در سال گذشته تعداد 265 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد از زندانهای سطح این استان آزاد شدند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، یدالله روحانی‌منش اظهار کرد:  با تلاش مضاعف و پیگیری‌های صورت گرفته مجموعه این نهاد مردمی و خیرین خداجوی همدانی در مدت 12 ماهه سال 1393 ، تعداد 265 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد این استان آزاد و به آغو ش گرم خانواده بازگشتندکه از این تعداد 98 نفر محکومین دیه و تعداد 167 نفر با موضوعات مالی و مهریه با مجموع بدهی 198 میلیارد ریالی از بند حبس رهایی یافتند.

وی افزود: از کل مددجویان آزاد شده تعداد 11 نفر زن و 254 نفرمرد بوده اند که طی ارتباط با شرکت‌های بیمه و پیگیریهای به عمل آمده مبلغ  32 میلیارد ریال از این طریق مساعدت دریافت و موجبات آزادی 4 نفر فراهم گردید.

مدیرعامل ستاددیه شعبه استان همدان ادامه داد: با ارسال پرونده های دیه واجد شرایط به صندوق تامین خسارتهای بدنی و اخذ مبلغ 35 میلیارد ریال ، تعداد 32 نفر از مددجویان نیز از این طریق آزاد شده‌اند.

روحانی‌منش با تقدیر از همکاری خوب شکات و طلبکاران در تسریع روند آزادی این زندانیان گفت: با دعوت از اولیاءدم و شکات پرونده‌ها در مدت فوق مبلغ 57 میلیارد و 166 میلیون ریال در شورای حل اختلاف شعبه 116 ویژه ستاد دیه، اخذ گذشت رضایتمندانه صورت گرفته است.

وی با اعلام اینکه خود مددجویان نیز با آورده 10 میلیارد و 192 میلیون ریالی در جریان استخلاص خودشان نقش بسزایی داشتند، خاطر نشان کرد: جهت آزادی 96  نفر از زندانیان نیز مبلغ 34 میلیارد ریال وام بانکی پرداخت گردیده است. که بانکهای ملت، رفاه، تجارت و صادرات در این امر نقش بسزایی داشتند.

۱۰ فروردین ۱۳۹۴ ۱۱:۲۰
تعداد کلیک: ۲,۳۷۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.