English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

سرنوشت تلخ راننده خیرخواهی که روانه زندان شد

زندان
مردی که قصد داشت کار خیر انجام دهد و تعدادی از مصدومان یک سانحه رانندگی را به بیمارستان برساند، امروز در زندان به سر می برد و نیازمند کمک خیران و نیکوکاران است.

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم، شامگاه 11 مهر ماه سال 91، تصادفی در یکی از جاده های استان کرمانشاه رخ می دهد و بر اثر این حادثه، چندین نفر از سرنشینان خودروهایی که به هم برخورد کرده بودند، مصدوم می شوند.

راننده پیکانی که در حال عبور از آن منطقه بود، با مشاهده حادثه تصمیم می گیرد چهار نفر از مصدومان(دو مرد و دو زن) را که حال شان وخیم است، به بیمارستان برساند اما آنها نه تنها به بیمارستان نمی رسند بلکه در میانه راه دو مصدوم زن بر اثر برخورد خودرو با تیر چراغ برق، فوت می کنند.

با وقوع این حادثه، مرد راننده که گواهینامه و بیمه نامه ندارد، از سوی دادگاه جمعا به پرداخت 280 میلیون تومان دیه محکوم می شود. در بررسی های گروه تحقیق ستاد دیه، مشخص می شود شاکیان پرونده از نظر مالی و معیشیتی، وضع خوبی ندارند و در یکی از روستاهای دورافتاده استان کرمانشاه که صعب العبور است، زندگی می کنند اما با این حال شاکیان 80 میلیون تومان گذشت کردند و رهایی راننده پیکان از زندان، حدود 200 میلیون تومان کسری دارد.

خیرین و نیکوکاران می‌توانند برای کمک به زندانیان نیازمند و محکومان جرائم مالی غیرعمد، کمک‌های نقدی خود را به حساب 74/74 بانک ملت به نام ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند پرداخت کنند.
۱۰ فروردین ۱۳۹۴ ۱۱:۲۲
تعداد کلیک: ۲,۳۵۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.