English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

زندانی غیرعمد بوشهری مربوط به بیمه توسعه آزاد شد

با پیگیری ستاد دیه شعبه استان بوشهر و همکاری شرکت بیمه ایران شرایط استخلاص یکی دیگر از زندانیان بیمه توسعه فراهم شد.

 

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، با توجه به عدم انجام برخی تعهدات شرکت بیمه توسعه در پرداخت حقوق زیاندیدگان، مقدمات آزادی تعداد زیادی بیمه شوندگان این شرکت که در پی حوادث رانندگی راهی حبس شده بودند با پیگیری به عمل آمده از سوی ستاد دیه و همکاری بیمه ایران فراهم گردیده است .

در همین راستا عصر دیروز (26 اسفند ماه) یک نفر از مددجویان بوشهری محبوس این شرکت بیمه‌ای از بند حبس رهایی یافت.

سید اسماعیل موسوی‌ مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر در خصوص این خبر گفت: این حرکت بیمه ایران در راستای پرداخت تمام حقوق خسارت دیدگان طرف قرارداد بیمه توسعه جزو اقدامات قابل تقدیر این شرکت می‌باشد که موجبات شادی بسیاری از زیان دیدگان و خانواده های آنان را در این موقع از سال فراهم کرد.

مدیرعامل دفتر بیمه ایران استان بوشهر نیز در سخنانی اظهار کرد: ما خوشحال هستیم که در کنار ستاد دیه توفیق داشتیم در احقاق حقوق هموطنان شریف فعالیتی داشته و تعدادی از  جمع 88 نفری این زندانیان را که در سطح زندانهای بوشهر حضور دارند را تا پیش از رسیدن ایام عید آزاد نماییم.

این زندانی غیرعد بدلیل عدم پرداخت کامل تعدات بیمه توسعه بیش از 3 ماه در زندان مرکزی بوشهر به سر می‌برد که با همکاری مشترک ستاد دیه و بیمه ایران در واپسین روزهای سال 93 به آغوش خانواده بازگشت.

t5

w2

۲۷ اسفند ۱۳۹۳ ۰۹:۱۳
تعداد کلیک: ۲,۳۲۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.