English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

نیکوکاران تهرانی 16 زندانی غیرعمد تبریزی را آزاد کردند

در هفته آخر سال دو تاجر نیکوکار تهرانی در مجموع با اهدای مبلغ 970 میلیون ریالی خود زمینه آزادی 16 زندانی جرائم غیرعمد زندان مرکزی تبریز را فراهم کردند.

 

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، مدیرعامل ستاد دیه شعبه آذربایجان‌شرقی با اعلام این خبر گفت: پیرو اجرای طرح نوروزی طی مذاکره با نیکوکاران شریف میهن اسلامی تعداد 25 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد و غیر کلاهبرداری این استان که اغلب از سرپرستان خانواده هستند، در روزهای منتهی به سال نو آزاد و به آغوش گرم خانواده‌هایشان بازگشتند.

وی ادامه داد: 10 نفر از این زندانیان با کمک 55 میلیون تومانی یک خیّر فرش‌فروش تهرانی، 6 نفر نیز با پرداخت 43 میلیون نیکوکار نیک اندیش دیگر تهرانی و 9 نفر نیز با تامین اعتبار خیرین تبریزی در طول همین هفته از بند حبس رهایی یافتند که در مجموع تاکنون 25 نفر از زندانیان آبرومند این استان طمع شیرین آزادی را در آستانه بهار فاطمی به کام خود چشیده‌اند .

حجت‌الاسلام محرمی با دعوت از مردم نوع دوست کشور خواست با واریز کمک‌های نقدی خودشان به حسابهای این ستاد آزادی انسانهایی را فراهم کنند که در سنگلاخ حوادث زندگی از بی یاوری پژمرده‌اند.

۲۷ اسفند ۱۳۹۳ ۰۸:۰۶
تعداد کلیک: ۲,۲۷۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.