English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی دو زندانی غیرعمد در طول مستطیل سبز

پایان رقابت پرشور بازیکنان ملی پوش تیم های پرسپولیس و استقلال با تیم پیشکسوتان شهرستان خورموج که در راستای کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد برگزار شد، آزادی دو زندانی غیرعمد را بدنبال داشت.

 

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، در روزهای باقی مانده از سال جاری سومین و آخرین بازی فوتبالیست‌های با اخلاق کشومان در بوشهر آزادی دو نفر از زندانیان محکوم به پرداخت دیه ناشی از تصادفات رانندگی را فراهم کرد.

در این بازی دوستانه که در حضور بیش از 2500 تماشاگر مشتاق ورزشگاه جهان پهلوان تختی برگزار شد، تیم سرخابی با نتیجه 3 بر 2 موفق به شکست تیم پیشکسوتان خورموج شد.

درتیم ملی پیشکسوتان سرخابی نام‌های آشنایی چون مرتضی فنونی زاده، محسن عاشوری، محمدنوازی، بهروز سلطانی، بهروز پرورش‌خواه، بهزاد داداش‌زاده مجاهد خضیراوی، بهنام طاهرزاده، جوادحسن زاده و رضا جباری حضور داشتند.

مدیرعامل ستاددیه شعبه استان بوشهر به همراه رئیس زندان شهرستان دشتی و سایر همکاران و اعضای ستاد دیه از نزدیک شاهد این دیدار بودند.

مدیرعامل ستاد دیه شعبه استان در ابتدای برگزاری این مسابقه ضمن تقدیر از فرماندار، شهردار، بخشداران خورموج، رئیس آموزش و پرورش فرمانده نیروی انتظامی شهرستان، اظهار کرد : به طور معمول برنامه‌های معنوی گلریزان آزادی زندانیان نیازمند در ماه‌های رمضان و محرم و صرفا در قالب یک مراسم مردمی و کوچک برگزار می‌شد، اما همکاری خوب بوشهری‌های نوع دوست این سنت‌شکنی ارزشمند را هم در موعد برگزاری و هم در شیوه آن بدنبال داشت.

سید اسماعیل موسوی ادامه داد: اجرای آئین گلریزان به مناسبت‌های مختلف و یاری رساندن به زندانیان جرائم غیرعمد از جمله مهمترین اهدافی هست که ما در ستاد دیه شعبه این استان به دنبال آن هستیم و این امر جز با یاری و همت مردم و مسئولین میسر نمی‌شود.

وی با تقدیر از نیکوکارانی که با همت آنها زمینه آزادی این دو زندانی تحت حمایت ستاددیه فراهم گردید، گفت: پیش از این نیز در 2 بازی دوستانه برگزار شده ما بین تیم پیشکسوتان سرخابی با تیم‌های منتخب استانی در قالب طرح «دیار محبت، دیدار حمایت»  زمینه آزادی دو نفر از محکومان به پرداخت دیه فراهم گردیده بود که در نهایت حضور سبز این تیم ورزشی در سرزمین نخل و خورشید موجب آزادی 4 زندانی واجد شرایط گردید.

z6

z4

 z3z7

z2

z1

۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ۱۳:۴۷
تعداد کلیک: ۲,۵۸۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.