English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

موافقت با آزادی 40 زندانی نیازمند استان خراسان شمالی

در چهاردهمین جلسه هیئت مدیره ستاددیه شعبه خراسان شمالی که با حضور رئیس کل دادگستری استان برگزار شد، با آزادی 40 زندانی غیرعمد این استان موافقت گردید.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، در این جلسه که در محل دادگستری کل استان برگزار شد حجت‌الاسلام قدرتی رئیس دادگستری استان تلاش در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از اهداف اصلی این نهاد مردمی دانست و اظهار کرد: از مسئولین به خصوص رؤسای بانک‌های عامل دعوت می‌شود تا با همکاری بیشتر زمینه آزادی این 40 مددجوی واجد شرایط کمک را تا پایان روزهای باقیمانده از سال فراهم کنند.

در ادامه این جلسه استاجی با علام مبلغ بدهی 15 میلیارد ریالی این زندانیان تصریح کرد: در فرآیند آزادسازی این محکومان به پرداخت دیه و بدهی، پس از اخذ گذشت رضایتمندانه اولیاءدم، طلبکاران و شکات به میزان 9 میلیارد ریال کاهش یافته است که اعتبار لازم برای پرداخت این مبلغ از محل تسهیلات قرض الحسنه بانکی، کمک خیرین و نیکوکاران استانی و مساعدت‌های ستاد دیه کشور تأمین خواهد شد.

مدیرعامل ستاد دیه شعبه این استان با تأکید بر تسریع در آزای زندانیان مذکور گفت: در تلاش هستیم تا با کمک خیرین و نیکوکاران و همراهی شکات شریف تا پایان همین هفته موجبات آزادی40 زندانی جرائم غیرعمد را که کار استخلاص آنها از هفته‌های گذشته آغاز شده را فراهم کنیم.

استاجی، تلاش در آزادی زندانیان نیازمند را کمک به حفظ کیان بسیاری از خانواده‌های چشم انتظاری دانست که بلاشک حضور سبز سرپرستان خانواده‌های آنها در این موقع از سال بزرگترین عیدی آنها به شمار رفته و می‌رود.

۲۴ اسفند ۱۳۹۳ ۱۱:۱۷
تعداد کلیک: ۲,۳۰۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.